بعضی زن و شوهرها هستن که بچه دار میشن و بچه اشونو زیاد می ذارن پیش ماماناشون. اگه اینطوریه و مامانتون و خواهرتون قراره که بچه شما رو بزرگ کنن خوب نیازه نظر اونا رو هم بپرسین دیگه. اما اگه خودتون هم مخارج بچه رو در میارین هم اینکه م یتونین دوتایی بچه بزرگ کنین هم اینکه ار نظر بلوغ فکری در حدی هستین که بچه دار بشین میتونین یه مقدار مطالعه داشته باشین راجع به بچه و نحوه رفتار باهاش و راجع به بارداری و این چیزا بعدش اگه امادگی داشتین بچه دار شین
اما در صورتی که مشکل خاص تری دارین و نیاز به راهنمایی کارشناسی دارین تاپیک خصوصی بزنین اشتراک ازاد بگیرین
موفق باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)