به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 10

Threaded View

  1. #5
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    سه شنبه 02 دی 93 [ 01:58]
    تاریخ عضویت
    1390-7-08
    نوشته ها
    352
    امتیاز
    3,876
    سطح
    39
    Points: 3,876, Level: 39
    Level completed: 51%, Points required for next Level: 74
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    555

    تشکرشده 496 در 196 پست

    Rep Power
    50
    Array
    سلام ماهک عزیز دوستان بهت خوب جواب دادن درسته شما روش گفتنت احتمالا درست نیست .منم راهم دوره و حتی ماه تا ماه نمیتونم خانوادمو ببینم نمیگم شما ماه تا ماه نرو ولی سعی کن نرمالتر باشی واقعا رفت و امد برای راه دور برای اقایون سخت تره هم باید کارشون هماهنگ باشه هم اینکه خستگی راه و رانندگی برا اینه. شما که میگی چندروز پیشش خانوادتو دیدی پپس خواسته به جایی نبوده شاید برای شما بادراری خواهرت خیلی مهم باشه و همسرت اینو درک نکنه میتونی بهش توضیح بدی و اشتیاقتو ببینه بعد بگی میدونم تازه از اونجا برگشتم و برا توهم کم وقت گذاشتم ولی خیلی دلم میخاد برم خواهرمو ببینم و تو خوشحالیش شریک باشم میشه بریم؟ سوالی بپرس نه با امرونهی و زور. مرده دیگه اون این احساساتتو درک نکرده فقط بی توجهیتو نسبت به خودش دیده و فکر میکنه به خانوادت بیشتر از همسرت علاقه داری و بهایی رو که به خانوادت میدی به اون نمیدی. ببرش بالا بزرگش کن همیشه بخاطر کارای کوچیکش ازش تشکرکن بهش بگو که همینجوری که برا خانواده خودت دلتنگ میشی برا خانواده اونم دلت تنگ میشه اگه نبینیشون از حالت مردونه حرفاتو دربیار زنونگی به خزج بده مثل یه زن از همسرش از عشقش خواستتو بخاه ببین چطوری با جون و دل برات انجام میده ولی اول باید بهش ثابت کنی که تو دنیا ازهمه بیشتر برای اون ارزش قایلی. حالا که ازدواج کردی باید بیشتر هوای شوهرتو داشته باشی خواهرتم بارداریش 9ماه طول میکشه میتونی دیرتر بری ولی زندگی و اوقات خودتو همسرتو تلخ نکنی منم زیاد پیش اومده عروسیا و اتفاقات خیلی مهم توفامیل خودمو نرفتم یاهمسرم شرایطشو نداشته یا به هردلیلی نشده که بریم و من تنها اعتقادی که دراین مورد دارم اینه که بخاطر دیگران یا بخاطر شادیهای دیگران یا یه روز شاد بودن با خانوادم همسرمو نرنجونم و شادی رو از خونه خودم نبرم. رفتار همسرتم اشتباهه که اینطوری بهت توهین کرده ونذار که حرمتای بینتون برداشته بشه و بدون که این عکس العمل همسرت یعنی اینکه خیلی ازت دلخوره خیلی از بی توجهی و بی محبتیت رنجیده خاطره . تو عشقتو ثابت کن مطمین باش دیگه این حرفارو هم ازش نمیشنوی

    - - - Updated - - -

    سلام ماهک عزیز دوستان بهت خوب جواب دادن درسته شما روش گفتنت احتمالا درست نیست .منم راهم دوره و حتی ماه تا ماه نمیتونم خانوادمو ببینم نمیگم شما ماه تا ماه نرو ولی سعی کن نرمالتر باشی واقعا رفت و امد برای راه دور برای اقایون سخت تره هم باید کارشون هماهنگ باشه هم اینکه خستگی راه و رانندگی برا اینه. شما که میگی چندروز پیشش خانوادتو دیدی پپس خواسته به جایی نبوده شاید برای شما بادراری خواهرت خیلی مهم باشه و همسرت اینو درک نکنه میتونی بهش توضیح بدی و اشتیاقتو ببینه بعد بگی میدونم تازه از اونجا برگشتم و برا توهم کم وقت گذاشتم ولی خیلی دلم میخاد برم خواهرمو ببینم و تو خوشحالیش شریک باشم میشه بریم؟ سوالی بپرس نه با امرونهی و زور. مرده دیگه اون این احساساتتو درک نکرده فقط بی توجهیتو نسبت به خودش دیده و فکر میکنه به خانوادت بیشتر از همسرت علاقه داری و بهایی رو که به خانوادت میدی به اون نمیدی. ببرش بالا بزرگش کن همیشه بخاطر کارای کوچیکش ازش تشکرکن بهش بگو که همینجوری که برا خانواده خودت دلتنگ میشی برا خانواده اونم دلت تنگ میشه اگه نبینیشون از حالت مردونه حرفاتو دربیار زنونگی به خزج بده مثل یه زن از همسرش از عشقش خواستتو بخاه ببین چطوری با جون و دل برات انجام میده ولی اول باید بهش ثابت کنی که تو دنیا ازهمه بیشتر برای اون ارزش قایلی. حالا که ازدواج کردی باید بیشتر هوای شوهرتو داشته باشی خواهرتم بارداریش 9ماه طول میکشه میتونی دیرتر بری ولی زندگی و اوقات خودتو همسرتو تلخ نکنی منم زیاد پیش اومده عروسیا و اتفاقات خیلی مهم توفامیل خودمو نرفتم یاهمسرم شرایطشو نداشته یا به هردلیلی نشده که بریم و من تنها اعتقادی که دراین مورد دارم اینه که بخاطر دیگران یا بخاطر شادیهای دیگران یا یه روز شاد بودن با خانوادم همسرمو نرنجونم و شادی رو از خونه خودم نبرم. رفتار همسرتم اشتباهه که اینطوری بهت توهین کرده ونذار که حرمتای بینتون برداشته بشه و بدون که این عکس العمل همسرت یعنی اینکه خیلی ازت دلخوره خیلی از بی توجهی و بی محبتیت رنجیده خاطره . تو عشقتو ثابت کن مطمین باش دیگه این حرفارو هم ازش نمیشنوی
    زندگی زیباست ای زیبا پسند

  2. 3 کاربر از پست مفید Nilofar mordab تشکرکرده اند .

    anisa (شنبه 29 شهریور 93), kohyar1360 (پنجشنبه 27 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 26 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. کمک کنید کامل خودمو عوض کنم و تیپم و رویه ام عوض کنم
    توسط مینای سخن گو در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: چهارشنبه 18 شهریور 94, 07:57
  2. دعوای مادر شوهر - چطور با مادر شوهرم کنار بیایم (دخالت های مادر شوهر)
    توسط عسلک در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: جمعه 29 دی 91, 23:48
  3. دعواهای همیشگی وحل نشدنی
    توسط ghamar در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: یکشنبه 21 آبان 91, 00:32
  4. عواملی که موجب پایان یک رابطه می شوند
    توسط keyvan در انجمن سایر مقالات ازدواج
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 10 شهریور 91, 23:56
  5. نامزدم عوض شده !
    توسط melisaa در انجمن عقد و نامزدی
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 19 آبان 90, 13:31

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:29 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.