شمیم جان به نظر من تا زمانی که اون آقا زن نگرفته تو میتونی به دستش بیاری
تشکرشده 1,447 در 508 پست
شمیم جان به نظر من تا زمانی که اون آقا زن نگرفته تو میتونی به دستش بیاری
تشکرشده 1,029 در 261 پست
سلام
خانم آبی بیکران حالا دیگه میتونم بگم اصلا و ابدا حرفهاتون رو قبول ندارم
دوست عزیز برای تمام پسرا زیبایی مهمه اما نه به این شدت که سیرت رو هم نادیده بگیرنپسرا 99درصدشون دنبال ظاهر زیبان نه سیرت زیبا
----حرفاتون صحیحه اما نه به این شدت شاید 30 درصد مردها اینطوری عمل میکنند
نگین شاید 30 درصد که خنده ام میگیره واقعا!!!!!
همونطور که گفتم زیبایی استارت رابطه است نه همه رابطه
مثال میزنم
میشه لطفا جواب این سوالم رو بدید:
چرا پسرا با دختری که خیلی زیبا باشه ولی قبلا رابطه جنسی داشته و دوست پسر داشته ازدواج نمیکنن ؟؟
اگه حرف شما صحیح باشه دختر زیبا چه نیازی داره حقیقت رو بگه ؟
چرا پسرا اینهمه در خصوص گذشته طرف میپرسن
پس باطن هم شرطه و شرط کمی نیست و از ظاهر هم مهم تره
(اکثر موارد دختری که باطنش مناسب نباشه اما ظاهرش مناسب باشه رد میشه)
پسرا دنبال دختری هستند که ظاهر +باطن خوب داشته باشه
مینوش عزیز اصلا و ابدا قبول ندارمنه واسه خواستگاری، حتی واسه زندگی مشترک هم دختر خوشگل کامرواتره! تا حد زیادی شوهرش از اخلاقای بدش و یا رفتارا یا حتی خودخواهی هاش چشم پوشی می کنه. به چشمش نمیاد بدی های دیگه ی زنش مگه اینکه دیگه خیلی بد بشه.
شما دارید از ظواهر زندگی دیگران که دیدی قضاوت میکنی اما باطن زندگی دیگران رو نمیبینی
روزی چند نفر اینجا تاپیک میزنن که ما زیبا هستیم اما همسرمون نسبت به ما سرده؟
زیبا هستم و ظاهر خوبی دارم اما همسرم بهم خیانت کرده ؟و ...
زن زیبایی هستم اما بخاطر سردی زندگیم و روابط نامناسب شوهرم میخوام خیانت کنم ؟
دوستان من اصلا و ابدا نیومدم تا شعار بدم اما این طرز فکر شما مثل خوره افتاده به جون شما و داره شما رو از بین میبره
شما ظاهر زندگی دیگران رو میبینید اما باطن زندگیشون رو نمیبینید و فکر میکنید هر کسی که خوشگله زندگیش گل و بلبله و هر کی زشته زندگیش جهنمه
ویرایش توسط معاون کلانتر : چهارشنبه 26 شهریور 93 در ساعت 11:50
*shamim* (پنجشنبه 27 شهریور 93), abi.bikaran (چهارشنبه 26 شهریور 93), amirmahmood (دوشنبه 31 شهریور 93), meinoush (چهارشنبه 26 شهریور 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 27 شهریور 93), یک خوشبخت (پنجشنبه 27 شهریور 93), یاس آبی (چهارشنبه 26 شهریور 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
اقای معاون حالا من دارم این حرفارو میزنن فکر نکنین خودم دختر خیلی زشتی هستم ظاهرم مشکل دارهنخیر خدارو شکر هیچ مشکلی تو ظاهرم ندارم از متوسط به بالا هستم
مشکل من بیشتر به خاطر اینه پسرای سن بالا مثلا بالای 35 سال دخترای مثل من که همسن خودشون هستن خیلی راحت رد میکنن میگن پیر شده واقعا دل ادم میشکنه از این طرز قضاوت کردنشون !در مورد ظاهر دوستای زیادی دارم یا دخترای زیادی میشناسم ظاهر معمولی دارن ولی بسیار نجیب و پاک ادمهای خیلی موفقی هستن تو زندگی ولی هیچ خواستگاری ندارن چون ظاهرشون خیلی معمولیه و در نگاه اول که برای پسرا مهمه برای کسی جذاب نیستن ولی من مطمئنم اگه چند روز پسری با اینا اشنا بشه و به خودش اجازه بده شخصیت و باطن این دخترا رو بشناسه حتما عاشق شخصیت و باطن و اخلاق اینا خواهد شد ولی متاسفانه پسرها فقط در یک نگاه تصمیم میگیرین ایا این دختر برای یک عمر زندگی اینا مناسب هست یا نه با یک نگاه یک دختر رو تماما قضاوت میکنن خوب یا بدش میکنن!
اقایون همونطور که شما متنفرین از دخترایی که شما رو فقط به خاطر پول و خونه و ماشین و مادیات میخوان دخترا هم متنفرن از پسرهایی که اونها رو فقط به خاطر ظاهر و اندامشون انتخاب یا رد میکنن!!!!!!!!
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
ویرایش توسط abi.bikaran : چهارشنبه 26 شهریور 93 در ساعت 12:49
تشکرشده 19 در 7 پست
خواهر من، تو این زمونه و تو هر زمونه ی دیگه ای، باید اجتماعی، خوش صحبت و خوش اخلاق باشی.
شما این ملاکا رو داشته باش، همه عاشقت میشن!
تشکرشده 37 در 11 پست
شمیم جان
اینکه میگی تا جاهای کوچیکی پیش رفتی، باعث شد چیزی از نظر اون آقا هم دستگیرت بشه؟ شاید اون آقا هم مثل شما خیلی دلش بخواد دوباره بیاد خواستگاری.
اگه بتونی از طریق یه واسطه، دوست مشترک و... نظر آقا رو بپرسی خیلی عالی میشه. بالاخره مرگ یه بار، شیون هم یه بار. اگه مطمئن بشی آقا راجع به خواستگاری دوباره چی فکر میکنه، حداقل برنامه آینده ت رو میدونی. که میخوای مثلا دوباره اون آقا رو جذب کنی، یا فراموشش کنی و خواستگارای بعدیت رو بدون اینکه با ایشون مقایسه بکنی بررسی کنی.
اگه کسی که قراره با اون آقا صحبت کنه آدم رازداری باشه، و از طرف خودش و نه از طرف تو با اون آقا حرف بزنه که دیگه خانواده ت نباید نگرانی داشته باشن. اصلا چه لزومی داره بهشون بگی که من واسطه فرستادم سراغ اون آقا؟ اگه خود خواستگار ندونه که دیگه مهم نیست.
ولی راجع به خانواده پسره
من فقط براساس مثال هایی که دیدم میگم. مورد داشتیم که خانواده پسر از خدا خواسته دوباره اومدن خواستگاری دختر. یه جورایی انگار بعد از دفعه اول که جواب رد شنیدن مصر تر شدن، سعی کردن بیشتر نظر دختر رو جلب کنن و راه بیان باهاش.
مورد هم داشتیم که توی خواستگاری دوباره جوگیر شدن، فکر کردن که ما چقدر خوب بودیم و خودمون نمیدونستیم. با تحقیر و طعنه رفتار کردن و سعی کردن به این بهانه که ما دفعه دومی هست که اومدیم، شرایط خودشون رو به دختر تحمیل کنن.
پس اگه خواستی برای برگشتن اون آقا اقدام کنی به اینکه ممکنه رفتار خانواده پسره بد باشه هم باید فکر کنی(که میکنی). ولی بالاخره خواستگاریه، زمان بررسی و تحقیقه، و هنوز رابطه ای شکل نگرفته که بخوان به جای منطقی بودن با مهربونی و چشم پوشی رفتار کنن. مهم خودتی که اگه واقعا فکر میکنی تحمل همچین قضیه ای رو داری، و اون آقا هم واقعا ارزش همچین ریسکی داره دوباره اقدام کنی. البته جوری که احترام خودت و خانواده ت حفظ بشه.
*shamim* (پنجشنبه 27 شهریور 93), abi.bikaran (چهارشنبه 26 شهریور 93)
تشکرشده 1,029 در 261 پست
یعنی واقعا ظاهر تا این حد عامل تعیین کننده ایه و خوشبختی هر انسانی بهش گره خورده ؟؟
یا ما ایرانیها عادت داریم مرغ همسایه رو غاز ببینیم؟
دوستان اگر فکر میکنید تمام ناکامی ها و اتفاقات بد برای شما بخاطر ظاهر بوجود اومده و اگر زیبا تر میبودید این دنیا گلستان میشد جای نگرانی نیست
باور کنید با یکی دوتا عمل با مبلغ نچندان زیاد میتونید ظرف چند ماه خوشگل ترین دختر و پسر ایران بشید
و از اون به بعد تمام گره های زندگیتون باز میشه ، ازدواجتون ، موفقیت شغلی ، خرید از بغال محل ، جایگاه اجتماعی ، و ...
شما که ریشه تمام مشکلات رو پیدا کردید پس دیگه چرا اینهمه خودخوری و خودآزاری انجام میدید؟
من اگر به این باور برسم که با زیبا تر بودن اینهمه دستاورد نصیبم میشه (زودتر خواستگار پیدا میکنم ،موردای خوب میان سراغم ، همسرم بخاطر چهره ام با همه اخلاقام میسازه ،در اجتماع جایگاهم بالاتر میره ، توی کار و درس و مابقی مراحل زندگی موفق میشم و ...)
یک لحظه رو هم از دست نمیدادم و هر چقدر که داشتم خرج میکردم تا زیباترین باشم
شما هم بجای ادامه بحث و تلف کردن وقت برای قانع کردن دیگران کاری که فکر میکنید درسته رو انجام بدید هیچ کس جلوی پیشرفت و موفقیت شما رو نمیتونه و نمیخواد بگیره این خودتون هستید که به عقایدتون عمل نمیکنید
وقتی که باور دارید زیبایی انقدر نقش موثری داره
چرا تلاش نمیکنید تا زیباتر بشید ؟ چه مانعی سر راهتونه ؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!
تشکرشده 12 در 4 پست
این نظر خودمه ، با مالکان موضوع طرف صحبت نیستم.
یک کاتالیزور در امر فعالیت عشقیه که دو نفر سریعتر همدیگرو پیدا میکنند
در بعضی از اوقات غازه ولی کسی واقعا نمیبنه کسی که پول داره آیا اعصاب راحتی هم داره ؟ مگر اینکه پول یا مفت و بدون زحمت در میاره که بحث اش جداستیا ما ایرانیها عادت داریم مرغ همسایه رو غاز ببینیم؟
منشا افسردگی ملت هستش که حتما باید روانکاوی بشهدوستان اگر فکر میکنید تمام ناکامی ها و اتفاقات بد برای شما بخاطر ظاهر بوجود اومده و اگر زیبا تر میبودید این دنیا گلستان میشد جای نگرانی نیست
البته جراح اگر ناشی نباشه، اتفاقه یهو میوفته، یادتون هم نره توی هر بیهوشی احتمال مرگ 50/50 هستشباور کنید با یکی دوتا عمل با مبلغ نچندان زیاد میتونید ظرف چند ماه خوشگل ترین دختر و پسر ایران بشید
بوشک و تا دم مدرسه رسوندن بچه و دردسر هاشو کسی نمیبینه؟ دنیا اگر پیچ نداشت که ملت از پوچی به فکر خودکشی میوفتادند البته بعضی ها هم سرعت مجاز نمیرونند میرند ته درهو از اون به بعد تمام گره های زندگیتون باز میشه ، ازدواجتون ، موفقیت شغلی ، خرید از بغال محل ، جایگاه اجتماعی ، و ...
خب حرف نه درست و نه اشتباهی هستش ولی ملت دوست دارند به پشت سرشون همینطور نگاه کنند تا برند تو چاه و چاله و حرص بخورند، اگر پیشرفت کردید من باید برم تز ام رو عوض کنم.شما که ریشه تمام مشکلات رو پیدا کردید پس دیگه چرا اینهمه خودخوری و خودآزاری انجام میدید؟
شرکت های تجاری آرایشی و مواد غذایی هم همین عقیده ای که میفرمایید دارند و چندین بیلیون دلار خرج میکنند که این ایدئولوژی رو پایه ریزی کنند و مردم به گمراهی برندمن اگر به این باور برسم که با زیبا تر بودن اینهمه دستاورد نصیبم میشه (زودتر خواستگار پیدا میکنم ،موردای خوب میان سراغم ، همسرم بخاطر چهره ام با همه اخلاقام میسازه ،در اجتماع جایگاهم بالاتر میره ، توی کار و درس و مابقی مراحل زندگی موفق میشم و ...)
یک لحظه رو هم از دست نمیدادم و هر چقدر که داشتم خرج میکردم تا زیباترین باشم
درسته، هیچ کسی جز خود شخص نمیتونه به بخت و آینده خودش لگد بزنهشما هم بجای ادامه بحث و تلف کردن وقت برای قانع کردن دیگران کاری که فکر میکنید درسته رو انجام بدید هیچ کس جلوی پیشرفت و موفقیت شما رو نمیتونه و نمیخواد بگیره این خودتون هستید که به عقایدتون عمل نمیکنید
من یک مرد ام،
من میگم خودباوری راه حل مشکلات هستش، من خودم رو nice guy نمیدونم ولی ملت به دلیل ساده دلی ام ازم سو استفاده میکنند که این باعث آزارم میشه و به دلیل همین برای اینکه به جا های باریک نشه دنبال تراپیست میرم که مشکل ام رو با گفتار درمانی حل کنم و راه حل هایی رو مقابل ام قرار بدند.
تشکرشده 7,555 در 2,378 پست
ترس معاون جان و البته هزینه
ترس چون کسی که جراح خیلی خوبی باشه واقعا کمه. ارایشگاهم ادم میره طرف گندمیزنه اونوقت جراحی که گند بزنه رو چی کار باید کرد؟
مهلقا جابری فکر می کنیم چند تایی عمل کرده باشه. حالا زیبا نیست؟
مگان فاکس که کلی عمل کرده اصلا قابل قیاس نیست با چند سال پیشاش زیبا نیست؟
پول دکتر حاذق و اعتباری که دکتره به خاطرش خوب برات عمل کنه باشه اره همه خوشگل می شن
اکه هم نباشه بد میشه.
هزینه هاشونم کم نیست ادم باید همه حقوقشو فقط بذاره جمع کنه تا به مرور و کم کم طی سالیان عمل کنه که بعدش هم دیره دیگه
مگه اینکه پولذار باشه ادم که دیگه همون پوله میشه خود خود زیبایی!!!
اما در کل موافقم.
اگه فکر میکنیم زیبایی انقدر مهمه پس باید بریم دنبالش نه اینکه فقط نق بزنیم
حالا حتما عمل هم نه
ارایش یا لباسای که بهمون بیاد یا ...
اگه فکر می کنیم راهمون اینه خوب باید بریمش
اگه هم نه که نباید خودمونو اذیت کنیم
ویرایش توسط meinoush : پنجشنبه 27 شهریور 93 در ساعت 14:03
تشکرشده 43 در 17 پست
سلام به همه
آقاحامد نه من ناراحت نشدم اصلا حرف بدی نزدید که باعث رنجش بشه
آبجی معاون کلانتر شرمنده من فکرکردم شماآقاهستید ، حلال کنید
معاون کلانتر عزیز باورکن بدست آوردن زیبایی به این راحتی که تو گفتی نیست،یه نفر اگه بخواد خوشگل بشه یاباید آرایش حرفه ای ترجیحا یاغیراون بکنه یاباید جراحی زیبایی کنه،همونطور که بقیه هم گفتند حالا پزشک جراحی که خوبم باشه برات هم هزینش بالاس هم ریسک پیداکردنشو باید بکنی یعنی حالاتو هزینه هم کردی شاید خوب باشه شاید نباشه ! هم اینکه بهتر که یه سنخیتی آشنایی چیزی داشته باشید تا برات خوب کارکنه درنهایتم باید ببینی بدنت چه واکنشی نشون میده ، پس ببین به این راحتی هم نیست،حالا اینا بحث جراحی بود ولی اگه بخوای آرایش بکنی هم دردسرایی داری اول ازهمه و مهم تر ازهمه اینکه باید یه جواب کارساز براخودت درقیامت داشته باشی میدونید که زندگی فقط به این دنیا محدود نیست و من زنگ زدم ازمرجعم پرسیدم گفت هرچیزی که شمارو خوشگلتربکنه زینته و برانامحرم نشون دادنش حرامه!هم اینکه باید یه هزینه ای بکنی که گاهی کمم نیست برای یه جنس و مارک مرغوب آرایشی که شاید بعضیا همینم درتوانشون نباشه.ودرآخرم باید بلد باشی به روش درست ازشون استفاده کنی وگرنه یلخی بزنی خیلی جالب نمیشه آدم.
اینم مشکلات آرایش کردن..
یاس آبی عزیز من واسطه ای ندارم غیر خانوادمم که بین ماقرار بگیره .. خانوادمم منظورم عمومه که بعد ازاینکه من مطرح کردم تو خونه این قضیه رو و این حرفا انقدر اصرار کردم تاباکمک زن عموم یه جلسه (چقدربزرگ کردن قضیه رو) تو خونمون تشکیل شد که حالا چی کارباید کرد و این بحثا ، قرار شد درنهایت عموم به خود پسره بگه (پسر باشعوریه) ولی گفت باید توازخودت اطمینان داشته باشی که اگه اون دوباره اومد سرکوب نشه براهمین قرارشد من یه باردیگه ببینمش بدون اینکه خود پسره بفهمه ، خلاصه ماهی سعی کردیم اینو ببینیم نشد عموی منم آدم مذهبی ای هست منم ازش خجالت میکشم دیگه پیگیر ماجرانشد اینم که قرارشد من دوباره قیافشو ببینم ازسر این بود که من اونروز تو دلم کمی خالی شدعموم گفت و من خودمم میدونستم که دیگه اومدنش هشتاد نود درصد تحش باید ازدواج باشه بااینکه میخواستیم بگیم بیا براصحبتای بعدی ، و اینکه یه چیز دیگه ام عموم گفت و این بود که پسره قیافه ایده آلی نداره ولی باور کنید برام حالا دلنشین شده شاید به خاطر ایمانشه چه میدونم .. من به نور ایمان تو چهره افراد اعتقاد دارم آخه.و درکل من توهمین هفته یه خواستگارداشتم که یکشنبه بود اومدن پسره نبود مادروخالش بودند که هنوز خبری ازشون نشده و عمو و زن عموی من اینو میدونن و یه مشکل دیگه هم علاوه برقبلیا اضافه شده اونم اینکه عموم ایناحالا شاید فکرکنند چون این اتفاق افتاده من هول شدم و دوباره پیگیریمو از سرگرفتم و منم دوست ندارم اونا همچین ذهنیتی داشته باشن اینم بگم که بعد اون پسره انگار آه دامن منو گرفته .ولی اگه حالا قطعا دلم میخواد بیادش بدون دیدن دوبارشو این حرفا به خاطر حرفای شماس که دیگه کاملا ازخودم اطمینان دارم که قیافش برام مهم نیست خودش برام مهمه.
پونیو (پنجشنبه 27 شهریور 93), یاس آبی (جمعه 28 شهریور 93), معاون کلانتر (پنجشنبه 27 شهریور 93)
تشکرشده 2,695 در 688 پست
آبجی معاون کلانتر
شمیم جان معاون کلانتر اقا هستن عزیزم
مرا با حقیقت
بیازار
اما،
هرگز با دروغ
آرامم نکن.
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)