به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 52

Threaded View

  1. #11
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 14 اردیبهشت 94 [ 11:25]
    تاریخ عضویت
    1393-5-14
    نوشته ها
    48
    امتیاز
    1,125
    سطح
    18
    Points: 1,125, Level: 18
    Level completed: 25%, Points required for next Level: 75
    Overall activity: 7.0%
    دستاوردها:
    3 months registeredTagger First Class1000 Experience Points
    تشکرها
    196

    تشکرشده 79 در 29 پست

    Rep Power
    0
    Array
    آخه من نمیفهمم که ما چرا اینقدر سعی داریم حتی فجیع ترین حرکات و برخوردا و شنیع ترین رفتارهای هر آدمی و یه امر معمول جلوه بدیم؟؟ (البته منظورم فقط همسر ترمه جون نیست کلا میگم)خانم زندگیه موفق هر دو ما خانم هستیم . من بشخصه
    اگه همسرم بگه اگه طلاقم بگیری میکشمت ... هم تورو هم خانواده تو
    یه شب منو برد تو بیابون گفت میخوام بکشمت ... خیلی وحشتناک بود خیلی دور شده بودیم از شهر همه جا تاریک بود اینقدر التماسش کردم تا دور زد و برگشتیم
    می گفت بالاخره پدر مادرت از خونه میرن بیرون اونوقت یه نفرو میفرستم سر وقت خواهرت و بی عفتش میکنم ...
    نصف شب میگفت لباسامو بنداز تو ماشین بعد منتظر بشیت تا ماشین کارش تموم بشه بعد اتو کن ... باید برای فردا صبح که میخوام برم سر کار 4 .5 دست لباس حاضر کنی
    می گفت باید کل خونه رو همین الان تمیز کنی برق بندازی ... وگرنه میرم در خونه باباتو آتیش میزنم
    نمیتونم تحمل کنم .و واقعا بنظرم این اقا از لحاظ روحی تو حالت عادی قرار نداره. و سر حرفم هستم . حتما که همه ما عصبانی میشیم بله. ولی تهدید به قتل و تجاوز و به اتیش کشیدن و ..نمکنیک کسی رو .نمیدونم والا من بنظرم یه ادم نرمال موقع عصبانیت نباید اینجوری باشه.
    . شاید شما بتونید با این اوضاع زندگی کنید و امنیت و ارامش داشته باشید .من بنظرتون احترام میزارم

    بیاید سعی کنیم به نظرات دیگران هم احترام بزاریم و اگر مخالف نظر ما بود سریع نگین دوستان لطفا دقت کنید و بقیه رو به بی دقتی متهم کنیم چون باب میل ما حرف نمیزنن...موافق نبودید میتونید لایک و تشکر نکنید

  2. 6 کاربر از پست مفید marta تشکرکرده اند .

    anisa (شنبه 05 مهر 93), mari1 (یکشنبه 30 شهریور 93), terme00 (چهارشنبه 26 شهریور 93), فرهنگ 27 (پنجشنبه 27 شهریور 93), هم آوا (شنبه 29 شهریور 93), رزا (یکشنبه 30 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با همسر معتادم چه کنم
    توسط روناک محمدی در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 66
    آخرين نوشته: سه شنبه 19 تیر 97, 22:55
  2. پاسخ ها: 21
    آخرين نوشته: جمعه 21 شهریور 93, 11:37
  3. چطور بدون قهر کردن، اعتراضم را به همسرم اعلام کنم؟
    توسط هستی در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: جمعه 23 دی 90, 00:08
  4. اعتراف به خیانت
    توسط dorsa65 در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 48
    آخرين نوشته: چهارشنبه 12 مرداد 90, 11:43
  5. اعتراض به قوانین تالار
    توسط ashnayedirooz در انجمن پیشنهادات ،انتقادات و مشکلات تالار
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: چهارشنبه 29 دی 89, 12:59

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 11:17 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.