آخه من نمیفهمم که ما چرا اینقدر سعی داریم حتی فجیع ترین حرکات و برخوردا و شنیع ترین رفتارهای هر آدمی و یه امر معمول جلوه بدیم؟؟ (البته منظورم فقط همسر ترمه جون نیست کلا میگم)خانم زندگیه موفق هر دو ما خانم هستیم . من بشخصه
اگه همسرم بگه اگه طلاقم بگیری میکشمت ... هم تورو هم خانواده تو
یه شب منو برد تو بیابون گفت میخوام بکشمت ... خیلی وحشتناک بود خیلی دور شده بودیم از شهر همه جا تاریک بود اینقدر التماسش کردم تا دور زد و برگشتیم
می گفت بالاخره پدر مادرت از خونه میرن بیرون اونوقت یه نفرو میفرستم سر وقت خواهرت و بی عفتش میکنم ...
نصف شب میگفت لباسامو بنداز تو ماشین بعد منتظر بشیت تا ماشین کارش تموم بشه بعد اتو کن ... باید برای فردا صبح که میخوام برم سر کار 4 .5 دست لباس حاضر کنی
می گفت باید کل خونه رو همین الان تمیز کنی برق بندازی ... وگرنه میرم در خونه باباتو آتیش میزنم
نمیتونم تحمل کنم .و واقعا بنظرم این اقا از لحاظ روحی تو حالت عادی قرار نداره. و سر حرفم هستم . حتما که همه ما عصبانی میشیم بله. ولی تهدید به قتل و تجاوز و به اتیش کشیدن و ..نمکنیک کسی رو .نمیدونم والا من بنظرم یه ادم نرمال موقع عصبانیت نباید اینجوری باشه.
. شاید شما بتونید با این اوضاع زندگی کنید و امنیت و ارامش داشته باشید .من بنظرتون احترام میزارم
بیاید سعی کنیم به نظرات دیگران هم احترام بزاریم
و اگر مخالف نظر ما بود سریع نگین دوستان لطفا دقت کنید و بقیه رو به بی دقتی متهم کنیم چون باب میل ما حرف نمیزنن...موافق نبودید میتونید لایک و تشکر نکنید
![]()







بیاید سعی کنیم به نظرات دیگران هم احترام بزاریم
و اگر مخالف نظر ما بود سریع نگین دوستان لطفا دقت کنید و بقیه رو به بی دقتی متهم کنیم چون باب میل ما حرف نمیزنن...موافق نبودید میتونید لایک و تشکر نکنید

علاقه مندی ها (Bookmarks)