َشما مطمئنید همسرتون تعادل روحی و روانی داره؟؟؟
بنظر منکه طبیعی بنظر نمیاد کاراشون.
شما اصلا اگه برید شکایت کنید ایشونو بررسی کنن خودشون حق طلاق و بدن بهتون . والا بخدا
عصر برده داری خیلی وقت تموم شده
نظرمو گفتم هرچند میدونم الان پستای زیادی سرازیر میشه در جواب نظر من که چرا این حرفو زدی و باید وانمود میکردم امری طبیعیه و خوب میشه همسرتون.
بهرحال امیدوارم یا همسرتون اصلاح شه یا خدا یه صبری عظیم به شما بده![]()








َشما مطمئنید همسرتون تعادل روحی و روانی داره؟؟؟

علاقه مندی ها (Bookmarks)