من تاپیک هات رو همیشه میخوندم ولی اصلا پست نمیذاشتم به یه دلایلی
اما بهترین تصمیم برای حال حاضر تو اینه:
برگرد به زندگی ازدواج کن چیزی به شوهرت نگو و برای شوهرت جبران کن
حتما حتما تاپیک زیر رو کامل بخون بازم میگم کامل
http://www.hamdardi.net/thread-35008.html
تو باید راه Roya1991 رو در پیش بگیری
یعنی دوباره از صفر شروع کنی
میدونم خیلی از دوستان بهم حمله میکنن با این نظری که دارم بهت میدم اما دیگران بهم حمله کنن میصرفه به اینکه زندگی تو نجات پیدا کنه
اینکه تا آخر عمرت مجرد و تنها باشی فایده ای نداره
بکارتت رو ترمیم کن مشروب و سیگار و هرخلافی که انجام میدادی رو بذار کنار و برگرد به زندگی عادی و
به شوهرت وفادار باش و براش بهترین باش
اگه به خودت اطمینان داری که دیگه به سمت خلاف نمیری این کار رو بکن
میدونم همه دوستان بهم حمله میکنن هم به من هم به تو
ولی تو 10بار پست من رو بخون و تاپیکی که برات گذاشتم رو هم همینطور چندین بار بخون
ترجیح میدم حرف بد بشنوم اما زندگی تو نجات پیدا کنه
دوستان فکرنکنن من خطایی تو زندگیم کردم من کسی هستم که شوهرم اصرار میکرد که پیش دوستاش با تاپ و دامن کوتاه بگردم اما حتی روسریم رو هم برنداشتم(الان خداروشکر شوهرم خوب شده) و تو مجردیم هم هیچ خطایی نکردم حتی با هیچ پسری دوستی ساده هم نداشتم
من فقط راهی رو میدم که آخرش به موفقیت ختم شه چون فقط 1 چیز برام مهمه "موفقیت"
منتظر تصمیمت هستم اگه عاقل باشی راهی رو که من گفتم در پیش میگیری
بازم میگم اول این رو بهم بگو الان پاک شدی؟و تصمیمت برای پاک موندن قطعیه؟
اگه آره دو چیز یادت باشه برای شوهرت دو چیز باش وفادار(پاکی مطلق) و بهترین
وقتی میگم بهترین خودت باید بدونی که توش100خط وجود داره خوش اخلاقی کنار اومدن با بدی هاش محبت زیاد......................








علاقه مندی ها (Bookmarks)