به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 59 از 73 نخستنخست ... 9192939495051525354555657585960616263646566676869 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 581 تا 590 , از مجموع 730
  1. #581
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    نمیدونم چرا هر وقت تو حال و احوال مینویسم حالم خوبه،چند روز بعدش برام اتفاق بدی میفته!!

    یعنی واقعا حالم خوب نیست!!


    شاید،باید همون زن آشفته بشم یعنی قلبا آروم نشده بودم؟


    پس چرا انقدر خوب و سرحال بودم چرا انقدر دوستش داشتم!!


    خیلی دلتنگشم...


    چقدر با رفتنش برام عزیزتر شده...


    فقط برگرده دیگه نمیذارم بره...


    یعنی میشه منم بیام بنویسم حالم خوبه
    و خوب بودنم دوام داشته باشه!!!

  2. 11 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 22 شهریور 93), del (سه شنبه 25 شهریور 93), deljoo_deltang (سه شنبه 18 شهریور 93), meinoush (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), parsa1400 (سه شنبه 18 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 21 شهریور 93), میشل (سه شنبه 18 شهریور 93), بی نهایت (سه شنبه 18 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 24 شهریور 93)

  3. #582
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 27 اردیبهشت 04 [ 12:05]
    تاریخ عضویت
    1390-2-14
    نوشته ها
    1,634
    امتیاز
    43,486
    سطح
    100
    Points: 43,486, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 13.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveVeteranTagger First Class25000 Experience Points
    تشکرها
    5,992

    تشکرشده 8,211 در 1,575 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    369
    Array
    سلام

    گرچه نبودم اما دلم با هاتون بود.

    از دوستانی که در غیبتم ابراز محبت داشتند صمیمانه تشکر می کنم.

    من خوبم .

    یک فرصتی پیش اومد تو این مدت تا بتونم به یکی از عزیز ترین کسان زندگی ام که در بستر بیماری هستن خدمتی کنم. برای بهبودی ایشون از دوستان خوبم التماس دعا دارم.

  4. 19 کاربر از پست مفید بی نهایت تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 22 شهریور 93), del (سه شنبه 25 شهریور 93), deljoo_deltang (سه شنبه 18 شهریور 93), khaleghezey (سه شنبه 18 شهریور 93), m.reza91 (سه شنبه 18 شهریور 93), meinoush (سه شنبه 18 شهریور 93), paiize (چهارشنبه 19 شهریور 93), parsa1400 (سه شنبه 18 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (جمعه 21 شهریور 93), میشل (سه شنبه 18 شهریور 93), مدیرهمدردی (شنبه 22 شهریور 93), مصباح الهدی (سه شنبه 18 شهریور 93), آویژه (چهارشنبه 19 شهریور 93), آونگ (چهارشنبه 19 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 18 شهریور 93), بالهای صداقت (چهارشنبه 19 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 24 شهریور 93), صبا_2009 (سه شنبه 18 شهریور 93)

  5. #583
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    یکشنبه 18 مرداد 94 [ 14:38]
    تاریخ عضویت
    1387-6-12
    محل سکونت
    همدردی
    نوشته ها
    2,297
    امتیاز
    31,060
    سطح
    100
    Points: 31,060, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    VeteranSocial25000 Experience Points
    تشکرها
    11,614

    تشکرشده 12,544 در 2,270 پست

    Rep Power
    258
    Array
    سلام به دوستان گل همدردی ، چهخ قدیمیا که ارادت داریم خدمتشون ، چه جدید ترها که اردات خواهیم داشت خدمتشون.

    به لطف خدا خوبم ، امیدوارم که هیچکس تو تالار دغدغه جدی در حل مشکلات زندگی نداشته باشه.

    امروز دیدم یکی از دوستان ( مو فرفری ) در حل مشکل دیگری به کارگاه مرد مقتدر / زن لطیف که چند سال پیش ایجاد شده بود لینک داده ، همین برام کافیه . حالا که فرصت بیشتر برای مشاوره و همدردی ندارم همین چیزا خوشحالم می کنه ، اینکه وقت گذاریهای قبلی به نوعی مثمر ثمر بوده.

    ایشاله سال دیگه که همدردی 8 ساله شد ، عمه دار و دائی دار و... بشه . قبلا که تالار بابا بزرگ داشت حالا هم که یه خاله پر کار داره

    دلم برا همه اونائی که می شناختمشون تنگیده. امیدوارم همه اونائی هم که تو تالار نیستن خوش و خرم و سرحال باشن.

    برا همه گی آرزوی موفقیت و سعادت دارم

    «خدا گوید:تو ای زیباتر از خورشید زیبایم،
    تو ای والاترین مهمان دنیایم،
    بدان آغوش من باز است،
    شروع کن، یک قدم با تو،
    تمام گامهای مانده اش با من…»

  6. 8 کاربر از پست مفید baby تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 25 شهریور 93), khaleghezey (شنبه 22 شهریور 93), paiize (شنبه 22 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 22 شهریور 93), مدیرهمدردی (شنبه 22 شهریور 93), بی نهایت (شنبه 29 شهریور 93), سلیمانی (شنبه 22 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 24 شهریور 93)

  7. #584
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ایشاله سال دیگه که همدردی 8 ساله شد ، عمه دار و دائی دار و... بشه . قبلا که تالار بابا بزرگ داشت حالا هم که یه خاله پر کار داره
    به درود بر مشاور نیمه راه تیکه خدایی خوب میندازی حیفه واقعا توی سایت کمتر میاین تایپیک ها شما نظراتی میداید هم نشان از سرزنده و شاد بودن شما داشت هم نشان از تجربه و تخصص بالای شما وقت کردید بازم تشریف بیاری جای خالی شما را خاله نمی تونه پر کنه
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !

  8. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    baby (شنبه 22 شهریور 93), del (سه شنبه 25 شهریور 93), paiize (شنبه 22 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 22 شهریور 93), بی نهایت (شنبه 29 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 24 شهریور 93)

  9. #585
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    سلام

    حالتون خوبه؟
    من حالم خدارو شکر خوبه اما چند روزه یه دلتنگی شدید میاد سراغم دلمو میگیره و فشارش میده واین حس با حال خوشم تناقضی نداره
    این دفعه دلیلشو میدونم
    وقتی فکر میکنم میبینم رفته رفته خودم رو بهتر میشناسم احساساتم رو به روشنی تشخیص میدم کاری که قبلا نمیتونستم .

    دلم برا دونفر خیلی تنگ شده

    یکیشون که این دنیا نیست و این واقعا بی قرارم میکنه که نیست همش بی اختیار دوست دارم بغلش کنم گاهی فکر میکنم دل اونم برام تنگ شده .
    یکیشونم که کیلومترها ازم فاصله داره جایی که پارسال اوایل مهر اونجا بودم ولی دیگه امسال امکانش نیست تعطیلات داره تموم میشه و من ناکام موندم.

    این دلتنگی با اینکه اذیتم میکنه ولی شیرینه
    حس میکنم دلم شکسته!
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  10. 6 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 25 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), meinoush (شنبه 22 شهریور 93), parsa1400 (دوشنبه 24 شهریور 93), بی نهایت (شنبه 29 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 24 شهریور 93)

  11. #586
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 17 آبان 95 [ 15:15]
    تاریخ عضویت
    1391-2-26
    نوشته ها
    2,672
    امتیاز
    25,995
    سطح
    96
    Points: 25,995, Level: 96
    Level completed: 65%, Points required for next Level: 355
    Overall activity: 3.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,844

    تشکرشده 7,555 در 2,378 پست

    Rep Power
    354
    Array
    فرشته نوشتی دلیلشو می دونی
    اما ممکنه واسه این باشه که شاد شدی و بعدم دیدی نشد. فکر کردی یار و همراهتو پیدا کردی بعد دیدی نه اشتباه کردی
    حس اینکه ادم نیمه اشو پیدا کنه خیلی قشنگه یه چیزی شبیه پروازه یا راه رفتن نرم روی ابه
    اما بعدش انگار یه سطل اب یخ ریختن رو سر ادم!
    خوبه که تو چند روز فهمیدی. من چند ماه سر کار بودم

    راستی حال و هوا بود
    این روزا اصلا دل نازک نیستم
    اعصاب مصاب ندارم
    بدجنسم شدم
    البته در حد توانم !

  12. 5 کاربر از پست مفید meinoush تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 25 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 22 شهریور 93), بی نهایت (شنبه 29 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 24 شهریور 93)

  13. #587
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    حال و احوال من در حال تغییرات مهمی هست.

    الان آرام هستم. اما آرامش قبل طوفان...
    در حال جستجوی خویشتنم...
    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  14. 7 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 25 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), meinoush (شنبه 22 شهریور 93), parsa1400 (دوشنبه 24 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (شنبه 22 شهریور 93), بی نهایت (شنبه 29 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 24 شهریور 93)

  15. #588
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 16 خرداد 05 [ 13:13]
    تاریخ عضویت
    1391-3-10
    نوشته ها
    1,581
    امتیاز
    42,128
    سطح
    100
    Points: 42,128, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    6,384

    تشکرشده 6,950 در 1,499 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    330
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط meinoush نمایش پست ها
    فرشته نوشتی دلیلشو می دونی
    اما ممکنه واسه این باشه که شاد شدی و بعدم دیدی نشد. فکر کردی یار و همراهتو پیدا کردی بعد دیدی نه اشتباه کردی
    حس اینکه ادم نیمه اشو پیدا کنه خیلی قشنگه یه چیزی شبیه پروازه یا راه رفتن نرم روی ابه
    اما بعدش انگار یه سطل اب یخ ریختن رو سر ادم!
    خوبه که تو چند روز فهمیدی. من چند ماه سر کار بودم

    راستی حال و هوا بود
    این روزا اصلا دل نازک نیستم
    اعصاب مصاب ندارم
    بدجنسم شدم
    البته در حد توانم !

    مینوشی دلیلشو گفتم اون دوتا بود .
    نه فکر نمیکنم اتفاقا وقتی با اون بودم احساس خفگی میکردم حالم بد بود ولی وقتی گفتم نه چنان اشتهام باز شد که ...حالمم خوب شد ... این قضایا برام عادی شده که با کسی حرف بزنم و نشه قبلنا یکم خسته میشدم ولی حالا نه .
    در مورد انتخاب همسر دیگه از خدا خواستم هر وقت وقتش شد یه پسری بیاد با یه علامتی چیزی تو پیشونیش و من متوجه بشم و بگم بعععلله و تمام .

    راستش کلا حالم خوبه خیلی وقته یکم بیشتر از خوب . یجوری از همه چی بوجد میام خیلی ذوق میکنم خوشحالم .
    برعکس تو خیلی مهربون شدم همش فکر میکنم دارم فرصتی از دست میدم دنیا رو از دور میبینم بازم شدم مثل قدیما حواسم به همه هست .
    در مورد نیمه گم شده هم مینوش دیگه حس میکنم خودم کامل شدم نیمه میمه ندارم یجورایی دیگه راحتم با خودم ولی خب میدونم که نباید اینطور باشه

    علت دل شکستگیم یچیز دیگه است میخواستم جایی برم جور نشد و اونجا برام مهم بود ...

    مصباح الهدی جان حالا چرا طوفان ؟ ایشالا که ارام و شاد باشی

    راستی آهاااااااااااای دوستانی که دانشگاه قبول شدین و لو ندادین بهتون تبریک میگم چرا نمیاین لو بدین؟ میترسین شیرینی بخواییم؟ منم قبولیدم
    صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را

  16. 8 کاربر از پست مفید فرشته اردیبهشت تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 25 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 23 شهریور 93), m.reza91 (یکشنبه 23 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 23 شهریور 93), مصباح الهدی (یکشنبه 23 شهریور 93), آرام دل (دوشنبه 24 شهریور 93), بی نهایت (شنبه 29 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 24 شهریور 93)

  17. #589
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    تا حالا تجربه کردین که همه چی یک هو و بدون اینکه خودتون بخواهید قاطی پاتی شه و مدام هی یه چیزی جور شه...
    بعد هم همین چهار شنبه کار مهمی داشته باشید...
    و کاملا بهش بی خیال باشید..............................

    چهار شنبه کار مهمی دارم. اما این قدر فکرم طوفانیه که اصلا دلم نمی خواد سمتش برم... انگار برام مهم نیست!
    ولی در اصل آن هم جای خودش مهمه... اما طوفان نمی ذاره بهش اهمیت بدم

    ببینید چقدر داغونم که خودم هم نمی فهمم چی نوشتم!
    شما فهمیدین به من هم بگید.
    کاش یکی به من انگیزه بده چهارشنبه را به خوبی بگذرونم!

    دعام کنید هیچ کاری نکردم...
    دعا کنید طوفان ذهنیم دو روز بخوابه...
    خودم از خودم متعجبم که برای این کار به این مهمی بی خیالم و انگیزه ندارم...

    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه

  18. 7 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    del (سه شنبه 25 شهریور 93), parsa1400 (سه شنبه 25 شهریور 93), Somebody20 (دوشنبه 24 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (چهارشنبه 26 شهریور 93), آرام دل (دوشنبه 24 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 24 شهریور 93), عشق آفرین (دوشنبه 24 شهریور 93)

  19. #590
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    مصباح الهدی آخه چرا انقدر بهم ریخته ای عزیز دلم!!!

    چی انقدر رنجت میده فدات شم!!

    وقتی اینجوری میبینمت خیلی دلم میگیره

    فردا میرم مزار شهدا حتما دعات میکنم

    به اون پارتی هم میسپرم بهت قول میدم همه چی به خوبی پیش میره

    دیگه ناراحت نبینمت!!!

  20. 2 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    مصباح الهدی (سه شنبه 25 شهریور 93), عشق آفرین (دوشنبه 24 شهریور 93)


 
صفحه 59 از 73 نخستنخست ... 9192939495051525354555657585960616263646566676869 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:37 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.