شما که هیچ حسی نسبت به این دختر نداشتی بی جا کردی که 3 سال باهاش دوست بودی . 17 ماه عقد کردی و بدتر از همه یه رابطه ی کامل هم باهاش برقرار کردی و حالا که استفادت رو بردی و به لذتی که می خواستی رسیدی میخوای بندازیش دور .
بهترین کار برای شما و امثال شما اینه که سر بگذارن و بمیرن . بی غیرتی هم حدی داره .








علاقه مندی ها (Bookmarks)