رز جان باید بگم خیلی کار اشتباهی کردی ولی منظورم سرزنش کردن نیست اصلا.
کاریه که انجامش دادی و رفته نمیتونی به عقب برگردی
مهم اینه دیگه اینکارو نکنی مشکلی پیش نمیاد
تصمیمتو بگیر که برای دنیای مجازیت فیلتر داشته باشی با اون یبار مشکلی پیش نمیاد انشالا.
یه توصیه خواهرانه اصلا تو همچین محیط هایی حتی هم کلام هم نباید بشی دیگه چه برسه به وب دادن!!!
وقتت رو با کارهای مفید پر کن که نه تنها بعدا دچارمشکل نشی از وقتت هم لذت ببری.
حالا که پشیمونی نگران نباش.
صبا به لطف بگو آن غزال رعنا را که سر به کوه و بیابان تو داده ای ما را
ویرایش توسط فرشته اردیبهشت : یکشنبه 23 شهریور 93 در ساعت 23:58
علاقه مندی ها (Bookmarks)