
نوشته اصلی توسط
نسیم22
مشکل اینه که این طور رسمی رفتار کردنو بلد نیستم من خیلی راحت با جنس مخالف حرف میزنم خیلی راحت تو چشاشون نگاه میکنم ، خیلی راحت با یه آقا هم دردی میکنم ، تو دوران دانشگاه به عنوان مهربون ترین دختر کلاس شناخته میشدم .البته هیچ وقت اجازه ندادم کسی پاشو از گلیمش دراز تر کنه
الان من میترسم تو این محیط یه رفتاری کنم که سوء تفاهم ایجاد کنه طوری که نشه دیگه جمش کرد.
ترست به جاست.
این رفتارهایی که گفتی تو دانشگاه داشتی، توی محیط کاری بهتره نداشته باشی.
مهم نیست محیط دولتیه یا خصوصیه. ریش دارند یا کراوات. این رفتارها و مهربون بودن و جسارت بیش از حد (نگاه کردن تو چشم آدمها، جایی که نگاه کردن پسندیده نیست. راحت بودن و خندیدن با مردها و .... ) همه را باید مواظب باشی و دقت کنی.
پست قبلی هم گفتم، درد و دل کردنها و حلال مشکلات عاطفی همکارها شدن و مهربون ترین همکار شدن و ... همه را بذار کنار.
محیط کارت را فقط محیط کار بدون و فضاش را برای خودت سخت و سنگین نکن.
اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
مادر ترزا
علاقه مندی ها (Bookmarks)