وااااای خدای من آخه گریه چرا؟؟؟
ببین من خودم قدم 1/57 و آقای شوشو 184 (ماشالللللله)
ولی ما اصلا مشکلی نداشتیم و من سعی کردم جورای دیگه همسرمو جذب کنم . مثلا گاهی اوقات حرف میوفته میگم ببین چقدر خوبه من کوچولوام راحت بلندم میکنی راحت تو بغلت جا میشم :-) اگه درشت بودم که نمیتونستی . یا مثلا پز کوچیک بودن دست و پامو میدم که من دستام ظریف پاهام باریکه . سعی میکنم تو ذهنش فرو کنم که زن ظریف و کوچولو خوبهخدائیشم اگه خودم مرد بودم بیشتر اینجوری می پسندیدم
البته همیشه مهمانی ها کفش پاشنه بلند دارم و تو خونه هم دمپایی طبی 5 سانت .خودم راحت ترم اینطوری.
اینم که باید خیلی سرشو بیار پائین یا تو خودتو بکشی بالا اصلا مهم نیست مهم علاقست. راستش بنظرم اگه بتونی شوهرتو واقعا عاشق خودت کنی اصلا به چشمش نمیاد دیگه .
خودتم حساس نکن دخترباید اعتماد به نفس داشته باشی عزیزم .
ببینم مگه خود شوهرت همه چی تمومه؟؟؟
همه آدما یه عیبی دارن. یکی کچله . یکی عینکی . یکی قد کوتاه . یکی زیادی لاغر. مهم وجود ادما و انسانیت . شوشوی منم موهای جلوی سرش یه کوچوله ریخته ولی من اصلا به روش نمیارمو هنوزم عاشقشم. چون خودشو میخوام وجودش برام با ارزش وگرنه که ظاهر و زیبایی به شبی بنده خدای نکرده آدم دچار سانحه شه همرو از دست میده.
سعی کن خودتو بکشی بالا . اعتماد بنفستو زیاد کن که به چشم شوهرت بیای![]()








خدائیشم اگه خودم مرد بودم بیشتر اینجوری می پسندیدم
باید اعتماد به نفس داشته باشی عزیزم . 

علاقه مندی ها (Bookmarks)