به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 30

Threaded View

  1. #3
    Banned
    آخرین بازدید
    دوشنبه 01 دی 93 [ 18:45]
    تاریخ عضویت
    1393-2-07
    نوشته ها
    300
    دستاوردها:
    Tagger Second Class250 Experience PointsSocial3 months registered
    تشکرها
    806

    تشکرشده 750 در 251 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    0
    Array
    قبل از هر چیز خوشحال شدم که یکی اومد بگه من 7 ماهه با شوهرم عقدم. نیومد بگه من 7 ماهه با نامزدم عقدم.
    اما اصل مطلب.
    اگه بخوام راجع به تابلو بودن نظر بگم، به نظر من 24 سانت کاملا مشخص و تابلوه.اما معمولا اطرافیان متوجه این ناهماهنگی میشن.خود طرفین کمتر درگیرش میشن.
    اما در مقابل عشق و علاقه هیچ چیز موجودیت پیدا نمی کنه.حتی قد.
    از طرفی شما ادواج سنتی داشتین و تو این ازدواج اول انتخاب می کنند بعد عاشق میشن.
    بر عکسه ازدواج امروزی که اول عاشق میشن بعد انتخاب می کنند و معمولا این قبیل مشکلات توش نیست.
    البته عاشق شدن بدون آگاهی هم به هیچ عنوان نه صلاحه و نه مورد تایید.
    به عنوان یه پسر با قد 180 کاملا همسرتونو درک می کنم چرا که من هم با قد 160 مشکل داشتم.
    همش حس می کردم طرف دختر منه.
    اما شما می تونین توجه شوهرتون رو از این مسئله بردارید.
    خودمو مثال می زنم. اگه من ببینم طرفم قدش کوتاهه و بهش اینو بگم، انتظار ندارم غم باد بگیره و اشک تو چشاش جمع شه و بره.
    انتظار دارم بسیار پر انرژی بگه : دختر به این خوبی و نازی و کمر باریکی. خیلیم دلت بخواد.
    باور کنین با گفتن همین چند کلمه یک پسر به معنای واقعی کلمه مات میشه.

    شاید اون لحظه به مسخره به شما بگه چه اعتماد به نفسی.اما در باطن جذبتون شده و تشویقتون می کنه و این مسئله بیشتر از یه موضوع جدی واسش تبدیل به یه شوخی می شه.
    در یک مورد من به قد طرف مقابلم قدت نمی کردم که اون هم با همین اعتماد به نفس و انرژی اش باعث شده بود قدش واسه من اصلا و ابدا مهم نباشه و به چشمم نیاد.
    این در مورد اکثر پسرها کارسازه.
    ویرایش توسط pasta : یکشنبه 23 شهریور 93 در ساعت 14:29

  2. 15 کاربر از پست مفید pasta تشکرکرده اند .

    mina-mina (سه شنبه 08 مهر 93), rayehe (سه شنبه 08 مهر 93), sanjab (یکشنبه 23 شهریور 93), sara503 (یکشنبه 23 شهریور 93), terme00 (یکشنبه 23 شهریور 93), فرهنگ 27 (یکشنبه 23 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 23 شهریور 93), واحد (جمعه 28 شهریور 93), مصباح الهدی (یکشنبه 23 شهریور 93), آرنیکا (سه شنبه 08 مهر 93), اثر راشومون (یکشنبه 23 شهریور 93), بانوی آفتاب (سه شنبه 08 مهر 93), بارانا (یکشنبه 23 شهریور 93), دختر بیخیال (یکشنبه 23 شهریور 93), شیدا. (یکشنبه 23 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. میترسم اگه کارمو ول کنم دیگه کار پیدا نکن...
    توسط mina-mina در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 15
    آخرين نوشته: سه شنبه 14 بهمن 93, 21:19
  2. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 18 آبان 93, 17:28
  3. پاسخ ها: 45
    آخرين نوشته: شنبه 03 خرداد 93, 20:25
  4. میترسم آبروم پیش خانوادم بره
    توسط zohre-f در انجمن سئوالات ارتباط دختر و پسر
    پاسخ ها: 14
    آخرين نوشته: شنبه 01 مهر 91, 12:40
  5. دانلود کتاب دیجیتالی راز موفقیت اثر آنتونی رابینز
    توسط baran.68 در انجمن معرفی کتب روانشناسی
    پاسخ ها: 1
    آخرين نوشته: دوشنبه 16 آذر 88, 12:32

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 04:12 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.