مرسی پریای عزیز
تبریکم میگم بابت همسرت واقعا که ازمون سختیه.
ما تهرانیم . ای بد نیست البته خیلی خوبم نیست. همسرم حتی تو یه دوره ای که کار نبود تو شرکتی که کار سنگ تزئینی میکرد هم کار میکرد. یعنی میخوام بگم کار خودش نباشه بیکار نمیمونه. مرسی از همفکریت. یه کوچولو میترسیدم نکنه عادت کنه.
از شما هم ممنونم آقای reza.







تبریکم میگم بابت همسرت واقعا که ازمون سختیه.

علاقه مندی ها (Bookmarks)