سلام خواهرم
می دونم از چی نگرانی
محیط اطرافتون اگه خیلی خاص و عجیب غریب نباشه (که معمولا ادارات دولتی این طور نیست ، ولی شاید بعضی شرکتهای خصوصی باشند) می دونی چه طوریه:
محیط اطرافت همون طوری هست که خودت هستی
تو هستی که محیط اطرافت رو میسازی و به بقیه نشون می دهی چه طور باهات رفتار کنند
پس از اول درست بسازش و تو ساختش با بقیه جدی باش
اونها از تو چیزی نمی دونند متناسب با سیگنالهایی که تو ارسال می کنی (مثبت یا منفی) با تو برخورد می کنند
موفق باشی![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)