دوست عزیزم ممنونم
الان خودمم میدونم کهشکم الکی
امامن 3 سال خیلی اذیت شدم و الان احساس میکنم تخلیه فشارای اون 3ساله
نمیدونم هرچی هست بی مورده
اما وقتی فکرا تو ذهنم میاد اصلا کنترلم دست خودم نیست حالا که یه دعوای بزرگ درست میشه من تخلیه میشم بعدش پشیمون میشم
فقط کمک میخوام برای ترمیم روحیه خودم
حالا که همه چی درست شده نمیخوام خرابش کنم








علاقه مندی ها (Bookmarks)