تیام عزیز:
من خودم هم در حال تمرین و آموزش خویشم. اما به نظرم موارد زیر می تواند کمک کننده باشد:
1- با عمیق دیدن، از تیزی احساست بکاه ( لینک)
2- قبل از حرف زدن، فکر کن و سنجیده و محترمانه سخن بگو.
3- مهارت های صحبت کردن انتقادی را به کار بگیر ( تکنیک XYZ. هماهنگی زبان بدن و چشم و زبان . عدم استفاده از جملات هرگز ، همیشه و ....)
برای خودت هدف مشخصی بگذار. مثلا اگر در پنج موقعیت بعد، توانستی در یک موقعیت موفق شوی، این یک پیشرفت است. به مرور این توانایی را تقویت کن.
موفق باشی
هر چیز که در جُستن آنی، آنی
مولانا
علاقه مندی ها (Bookmarks)