پسرها ذاتا دوست دارن همسرشون زیبا باشه. حتی پسرهایی که خودشون تو ظاهر مشکل دارن بازم دلشون میخواد زنشون زیبا باشه. خب این اشکالی نداره طبیعیه چون همه چی سلیقه ایه. هشت سال عالیه. به نظر من البته. بستگی به روحیات جفتتون داره باید ببینی از نطر عقلی هر کدوم در چه سطحی هستید. فقر خانواده اون اگه از لحاظ فرهنگی مشکل ایجاد نکنه از نظر فقر کاری به تو نداره! شما قرار نیست با فقر خانواده اون زندگی کنی اگه جهازیه و رسم و رسومات برات خیلی مهم نباشه و بتونی گذشت کنی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)