سلام
گرچه نبودم اما دلم با هاتون بود.
از دوستانی که در غیبتم ابراز محبت داشتند صمیمانه تشکر می کنم.
من خوبم .
یک فرصتی پیش اومد تو این مدت تا بتونم به یکی از عزیز ترین کسان زندگی ام که در بستر بیماری هستن خدمتی کنم. برای بهبودی ایشون از دوستان خوبم التماس دعا دارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)