به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 19

Threaded View

  1. #12
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    پنجشنبه 23 شهریور 96 [ 00:34]
    تاریخ عضویت
    1391-12-27
    نوشته ها
    129
    امتیاز
    4,720
    سطح
    43
    Points: 4,720, Level: 43
    Level completed: 85%, Points required for next Level: 30
    Overall activity: 12.0%
    دستاوردها:
    1000 Experience PointsTagger First ClassVeteran
    تشکرها
    84

    تشکرشده 80 در 54 پست

    Rep Power
    26
    Array
    نوشته اصلی توسط aryan25
    سلام آقا محمد عزیز
    ممنون میشم سنتون را در صورت امکان بگید
    ببین دوست من، به نظر من راه حل مشکل شما در دو چیز هست،یکی خانواده و اطرافیان نزدیکت که بهت اعتماد به نفس نمیدن و بجاش خودت میتونی با تکیه به نکات و موفقیت های مثبتت اعتماد به نفستو بالا ببری
    دوم اینکه دوستات ببخشیدا ، جزو ادمای بی..هستن _ متاسفانه این دوره زمونه دوست خوب اصلا پیدا نمیشه، پس مشکل از شما نیست که در جمع چیزی به شما میگن، بی شعوری آنهاست
    من خداروشکر دوستان خوب و متوسط رو هر دو با هم دارم، میفهمم چی میگی/ بارها دیدم چنین صحنه هایی رو/دیدم مثلا دوستم که اندازه مرغ نمیفهمه به دوست دیگم تیکه انداخته و منم توجیهش کردم/ البته
    بنظرم تو دوستات و دوست یابی تجدید نظر کن/ اینکه کجا دوست پیدا کنی مهمه
    با هر کسی بیرون نرو که اعصابت در اینصورت میریزه به هم

    مشکل از دوستات هستن نه از شما
    ضمنا سعی کن تو یک زمینه ای /هرچی/ متبحر بشی
    موفق باشی



    سلام بیست سال سنم هست(13شهریور سالروز متولد شدنم بود).در دو مورد درست میگید و در مورد دوم درسته از اون جمع فقط اون یه نفر اینطور حرفی جلوی جمع گفت ولی شاید هم اونیکی دوستان هم در پشت سرم حرف میزنن ولی در کل درسته شاید مشکل از اون یه نفر باشه ولی در جمع های دیگه هم نفرات دیگری هم بودن که همین کنایه ها رو بهم زدن...
    و در نهایت همونطور که میگید دوست خوب کم پیدا میشه من تا حالا دوستی که صمیمی باشیم و عقایدی مثل هم داشته باشیم رو نیافتم///

    و اینی هم که میگید تو دوستیابی تجدید نظر کن همین الانش دوستی که واقعا دوست باشیم باهم(چون همینایی که باهم بیرون رفتیم همکلاسی بودن نه دوست) و هر از گاهی با هم در تماس باشیم ندارم


    نوشته اصلی توسط mis-marjan
    بهتره در زمینه های تخصصتون یا در زمینه تحصیلتون مهارتهایی رو یاد بگیرید و با همون مهارتها خودتون رو نشون بدید



    من از این میترسم که سالها وقتم رو بذارم سر یاد گرفتن مهارتی و در آخر هم در نتیجه ببینم اونقدر که به کارم بیاد اون مهارت رو بلد نشده باشم(چون همین تو دانشگاهمون هست کسای که برنامه نویسی شون خیلی خیلی بهتره ولی باز هم مینالن و اگه اونا مینالن پس من که تازه میخوام یاد بگیرم چی باید بگم؟؟؟


    نوشته اصلی توسط mis-marjan
    شاید به خاطر تربیت خانوادگی آدم مستقلی نباشید ولی فراموش نکنید اهمیت دادن به حرفای دیگران بدترین خصلته حتی اگر آدم فوق العاده فنی و توانایی باشید با حرفای دیگرون ناخودآگاه تبدیل به آدمی افسرده و بی دست و پا میشید اگر" به صحبتهاشون توجه کنید"



    متاسفانه هرکاری میکنم نمیتونم حرفاشون واسم مهم نباشه


    نوشته اصلی توسط mis-marjan
    برای اینکه بتونی مهارتهای خودت رو بالا ببری یه وقتایی باید توی تنهایی هات با خودت تمرین کنی
    ضمنا خلاقیت رو فراموش نکن و توجه کن
    مثلا درست کردن زغال برای جوجه : توجه کن که آدمای مختلف برای درست کردن چه راههایی رو استفاده می کنن و کدوم سریعتر و بهتره به این صورت معقول ترین راه رو امتحان کن و انجام بده
    تا یه مدت سوتی میدی و خرابکاری می کنی ولی اصلا اهمیتی نداره اعتماد به نفست رو بالا ببر حتی اگر خرابکاری کردی با خنده و مسخره ماست مالی کن
    باور کن پسرعمه من خیلی بی دست و پا و تنبله ولی انقدر زبون داره و مسخره بازی درمیاره هیچ کس به تنبلی اش اهمیت نمیده چون همه رو می خندونه پس دیگران نیازی به کار کردنش ندارن میگن فلانی باشه که فقط شاد باشیم
    تا یه مدت خیلی سرخورده میشی چون ممکنه با شکست مواجه بشی ولی نباید خودت رو ببازی سعی کن و تمرین کن
    به یه نکته مهم هم توجه کن: هرکسی یه مهارتهایی داره قرار نیست همه چیز رو بلد باشی
    باید مهارتهای جدید رو یاد بگیری و قدم دوم در زمینه مهارتها خلاقیت به خرج بدی



    صحبتاتون در این بخش امیدوار کننده و خیلی زیبا و حساب شده هستش و حرف حساب رو باید روش فکر کرد و انجامش داد که اینکارو هم میکنم


    نوشته اصلی توسط ammin
    به غیرازمواردی که خانم صالحه توی هر دوپست گفتنددو نکته به نظرمن میرسه: افرادی که اعتماد بنفسشون ضعیفه توی فرهنگ پذیری کمی دچارمشکل میشن وممکنه درنظر دیگران نابهنجاریا کمی گیج بنظربرسن.ولی جامعه شناسان دیدگاه عوام وسطحی روقبول ندارن ومیدونن که ریشه ش درضعف اعتمادبنفسه نه بهره هوشی.



    دقیقا بعضیا فک میکنن من گیج میزنم و کم کم خودم هم داشت باورم میشد ولی حالا که میگید که در پایین بودن اعتماد به نفسم هست یه مقدار خوشحال شدم


    نوشته اصلی توسط ammin

    نکته دوم که شایدمهمترباشه،درسته که مامیگیم خوبه انسان متفاوت فکرکنه تا دچارعادتهای غلط عمومی نشه اما یه عقل وعقلانیتی خارج از ذهن ماوجود داره که بایداون رو رعایت کرد(پشت این جمله دیدگاههای محکمی توی فیزیک وفلسفه وکلا علم وجود داره)

    مثالش اینه که مثلامن شنیدم توی ژاپن سنگ ساختمون نازکترومحکمترازکشورهای توسعه نیافته ست مصالح ساختمون اینقد باحجم زیاد بکارنمیره،خب کسانی که تصمیم به این تغییرات گرفتن اون عقل کلی که توی خونه سازی بکارمیره رو زیرسوال نبردن شاید هزاران سال طول کشیده تا نوع خونه سازی به تکامل حالارسیده یعنی اون عقلانیت خارج از عقایدودیدگاه مارشدکرده،اونافقط ضعف ها واسرافهای غیرضروری روحذف کردن وکیفیت روبهترکردن.خب حالاشماتوی این جامعه هستی سعی کن اون عقلانیت وعرفی که توی جامعه هست روبهش احترام بذاری ورعایتش کنی (واین بشه باوروعادتت)یعنی معمولی باشی خودت باشی من حدس میزنم بخشی ازمشکل حل بشه وخلاقیتت شکوفابشه سعی نکن جلب توجه کنی یابه شکل خاص وعجیبی ظاهربشی چون اینجوری سلسله اشتباهتت توی جمع شروع میشه



    این بخش رو کاملا متوجه نشدم اگه میشه بیشتر این مبحث رو بازش کنید ولی این که میگید به عقایدی که تو جامعه هست باید احترام گذاشت شاید در مواردی درست باشه ولی در صورتی که اون عقاید درست نباشه که نمیشه اونارو پذیرفت

  2. کاربر روبرو از پست مفید mohammad-ra تشکرکرده است .

    ammin (چهارشنبه 19 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. پاسخ ها: 6
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 آبان 94, 19:18
  2. نق و نوق بچه ها و خستگی های من و دست تنهایی م .....
    توسط نیلوفرغمگین* در انجمن طــــرح مشکلات کودکان: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 01 شهریور 94, 23:16
  3. تنهایی و دست تنهایی خسته ام کرده کمکم کنید
    توسط eghlima در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: شنبه 31 خرداد 93, 16:50
  4. استفاده از سایت همسریابی برای آشنایی و ازدواج درست هست
    توسط شمیم بهار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 18
    آخرين نوشته: پنجشنبه 14 فروردین 93, 17:30
  5. وابستگي خانمم به مادرش و درگيري هايش با من (درخواست راهنمایی و کمک)
    توسط تنهای بی کس در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 10
    آخرين نوشته: یکشنبه 10 بهمن 89, 19:39

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:57 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.