ممنون از جوابهاتون
باهاش حرف زدم گفت ديگه پيش شما هيچ حركتي نميكنم .. اما كلي ناراحت شد و گفت من بزرگترم از شما هستم
و گفت از اين به بعد با شما در حد همكار خواهم بود
اما فكر كنيم به طرف بگه و كلي اذيتم كنه
اما مهم نيست .... به جهنم نهايت كارم از دست ميدم....شوهرش با شوهرم در ارتباط هستن بعضي مواقع به همسرم ميگم كه ديگه سعي كنه رابطه شون كم كنه.
همكارم گفت ديگه پيش شما هيچ حركت و شوخي نميكنم و شما هم حق نداريد شوخي كنيد .
- - - Updated - - -
متاسفانه من مجبورم ناهار و سرويسم با ايشون باشم ...








علاقه مندی ها (Bookmarks)