سلام دوست خوبم
اولین نکته که برام خیلی عجیب بود 6 ســــــــــــــــــــــال نامزدی بود؟؟!!!! رو چه حسابی اینهمه وقت نامزدین؟ مگه برنامه های نامزدتون برای قبل از ازدواج چی بوده که اینهمه طول کشیده؟!!!! اگه ازدواج کرده بودین الان بچه تون باید میرفت پیش دبستانی ... یکی از عوامل سردی روابط همین نامزدی های طولانیه
دوم اینکه خیلی از دوستان اینجا مطرح کردن تجسس نکنید ... گذشته هر کسی به خودش مربوطه به شرط اینکه به اینده شما خدشه وارد نکنه و شما با تجسس هاتون دارین خودتون آیندتون رو خراب میکنید
سوما ایشون اگه میخاستن به شما خیانت کنن توی این 6 سال حتما حرکتی ازشون میدیدن پس حالا که صادقانه داره زندگی میکنه لطفا شما دیگه با رفتارتون به سمت خیانت هلش ندین
موفق باشید![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)