درود
با سپاس از بانو پاییز
یه چک دارم خدارو شکری کارخونه 3روز بهم مهلت داد پولش جور شد برای همین یکم ذهنم مشغول بود
یکی از آقایون که نمیخوام ازش اسم بیارمبهم پیام خصوصی داده بود آقا بیا این دخترهای سایت دارن کل کل میکنن بیا طرف ما آقایون خدا رو شکری منم گولشو نخوردم
چون از اولم معلوم بود شیکست میخوریم
خدایی من یکی حاضرم هزارتا مشتری مرد بیان در مغازه ولی یه مشتری زن نداشته باشم
یادتون باشه درسته ما مردها کچلیم ولی شیر سلطان جنگل اگه کچلم باشه بازم شیره و سلطان جنگل![]()
پرچم آقایون بالاست همیشه
![]()






بهم پیام خصوصی داده بود آقا بیا این دخترهای سایت دارن کل کل میکنن بیا طرف ما آقایون خدا رو شکری منم گولشو نخوردم
چون از اولم معلوم بود شیکست میخوریم 




ولی در هر صورت این ماییم که حق انتخاب داریم پس پرچممون بالاست 







علاقه مندی ها (Bookmarks)