واقعا تصویر ذهنی بهم ریخته
بعد مدتها گفتم برم تصویر ارئه بدم، اینقدر شلوغ بود نفهمیدم نوبت کیه!!
هیچی دیگه پشیمون شدم اومدم بیرون...
تشکرشده 556 در 137 پست
واقعا تصویر ذهنی بهم ریخته
بعد مدتها گفتم برم تصویر ارئه بدم، اینقدر شلوغ بود نفهمیدم نوبت کیه!!
هیچی دیگه پشیمون شدم اومدم بیرون...
قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶﴾کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان
تشکرشده 6,659 در 1,532 پست
بچه هاالان که من دارم اینومینویسم جناب خاله قزی تشریف بردن بانک
فک کنم دیگه وظیفه سیب زمینی وگوجه ازگردنشون دراومده...
خوبه آقای خاله قزی دفترمشاوره ندارن وگرنه بااین رفتن واومدن طرف گیج میشدکدوم حرفشون مشاوره ست کدومش درموردکارهای شخصی خودشه..
- - - Updated - - -
البته اینوهم بگم توی تاپیک تصویرذهنی هم درموردشون گفتم ایشون خیلی به فکرکاربرهاهستن..وبه خوبی ازشون استقبال میکنن..اینارومیگن که کاربربدونه اگه دیگه جوابی نگرفت یاپست عجله ای زدبه خاطرمشغله ای که داره...این اخلاقشون قابل تحسینه![]()
عمر که بی عشق رفت
هیچ حسابش مگیر...
ammin (دوشنبه 17 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), m.reza91 (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
فکر کنم مدیر پویا دارن استعفا میدن. مدیر باید یک خانوم باشه! تاپیک تصویر ذهنی الاناست که یک آگهی نیازمندی بزنه!!!
***نیازمند یک عدد مدیر خانوم میباشیم! هر کس تمایل داره و کاندید بشه:)**
- - - Updated - - -
انشالله با مدیر بعدی به توافق میرسیم! !پ.ن: دختربیخیال ،عکس خانوم مارپل ۲۱کیلوبایت بود ۱۲کیلو هفتصدگرم زیادبود بایدعوارضشو پرداخت کنید لطفا قابلی هم نداره
عوارضیش حالا چقدری هست؟( تخفیف بدین تا مشتری بشیم)
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
تشکرشده 1,769 در 422 پست
یه پیشنهاد دارم برای مدیر فوق العاده پویا
به جای اینکه یه نفر انتخاب بشه و همه بیان تصویرشونو از اون یه نفر بگن ، یه نفر انتخاب بشه تصویرشو راجع به همه بگه ...
دقیقا اتفاقی که الان داره میفته ...
یه مرتبه یکی از راه میرسه میبینه کلی عقب افتاده از قافله، شروع میکنه از اول نوشتن ....
خوب چیه ؟ پویاست دیگه ... شاید روال کارو عوض کرد![]()
آدمک آخر دنیاست بخند
آدمک مرگ همین جاست بخند
دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...
ammin (دوشنبه 17 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), parsa1400 (دوشنبه 17 شهریور 93), دختر بیخیال (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)
تشکرشده 14,732 در 3,979 پست
anisa (چهارشنبه 19 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), parsa1400 (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), دختر بیخیال (دوشنبه 17 شهریور 93)
تشکرشده 3,515 در 811 پست
من دیوانه چو زلف تو رها میکردم / هیچ لایقترم از حلقه زنجیر نبود
ویرایش توسط m.reza91 : دوشنبه 17 شهریور 93 در ساعت 14:24
ammin (دوشنبه 17 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), parsa1400 (دوشنبه 17 شهریور 93), دختر بیخیال (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
بله به لطف کاربران قانونمندحالاهرکی ندونه من میدونم وقتی تصویرهادرمورد یکی ته میکشه میرن سراغ قبلیا
دختربیخیال واسه هرکیلوبایت اضافه ۱۸۰۰تومن پرداخت کنید به حسابهای متمرکز بانک کشاورزی. اندازه۱کیلو سیب زمینی باپیاز
حالاچون شمایید کیلوی ۱۷۵۰تومن خیرشو ببینی(ید!)
محمد رضا جان چرا آفتابی نشی خودشون بریدن وخودشون دوختن اونجاروتبدیل کردن بازارشام.
![]()
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
ویرایش توسط ammin : دوشنبه 17 شهریور 93 در ساعت 15:21
khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), m.reza91 (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), دختر بیخیال (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
نه به آسون گیری قبل نه به سخت گیری الان!
بفرما اینقده پویا، پویا کردین، اینم نتیجه اش! :(
من میخواستم از کاربرای قبلی، از خودم تصویر ذهنی صادر کنم. الان اجازه نامه ام لغو شد
میگما شما که میخواستین استعفا بدین چرا پس قانون میذارین دیگه
آدمی که استعفا میده که قانون نمیذاره دیگه
- - - Updated - - -
الان که بیشتر دارم فکر میکنم میبینم قبول عوارض زمانی خیلی بهتر از عوارضیه پولی هستش!!!دختربیخیال واسه هرکیلوبایت اضافه ۱۸۰۰تومن پرداخت کنید به حسابهای متمرکز بانک کشاورزی. اندازه۱کیلو سیب زمینی باپیاز حالاچون شمایید کیلوی ۱۷۵۰تومن خیرشو ببینی(ید!)
اما بازم ببخشید من با بانک کشاورزی کار نکردم بلد نیستم!!!!
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
ammin (دوشنبه 17 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)
تشکرشده 6,549 در 1,838 پست
خبراستعفا رو تکذیب میکنم ایناشایعه ستمدیرپویاقدرتمند به کارش ادامه میده(اگه اخبارو دنبال کنید میدونیداین جمله نکته داره)
ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.
khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), دختر بیخیال (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)
تشکرشده 5,213 در 1,375 پست
پس حالا که بازنشستگیتون کنسل شده ، جتاب مدیر آواتور جدید مبارک! شیرینی باز نشستگیتون و که تقدیم نکردین، حداقل شیرینی آواتور جدیدتون بدین!!!
فقط دقت کنین مدیران باید ساده و فروتن باشن، آواتورتون تجملاتیه، همچین برقش چشم و میزنه!!!
آواتور یک مدیر باید ابهت داشته باشه،نه اینکه برق و فخر داشتهباشه.
**برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
یاد نمیگرفتم .....! **
khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)