به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 66 از 125 نخستنخست ... 162636465657585960616263646566676869707172737475768696106116 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 651 تا 660 , از مجموع 1246
  1. #651
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    بله خانم شیدا پس اینجوریه ! اولا این کل روبایدبا خانمهای مصباح الهدی ودلجو بندازی چون اونا باعث شدن تاریخها اینجوری بشه بخصوص خانم مصباح الهدی که گفت فقط تاقبل ازتاریخ یک مراسم مذهبی میتونه شرکت کنه خلاصه هر دوگفتند مرغ یه پا داره خیلی هم اصرارکنی میگیم اون یه پا رو هم نداره منم دلم برای مرغ بیچاره سوختدوما حالاکه شمابه جمع کل کلیستها اضافه شدید اون موقع که همکاران گرامیتون فرق کره وپنیر رو نمیدونستن کجابودید؟مدارک وسوابقش موجوده اون موقع که پرچمشون خاکی شد کجابودید؟ یه نگاهی به پستهای صفحات قبل بندازیدکه چطور اعتراف میکردن.نتیجه گیری: مدیرپویا کوتاهترین دیوار
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  2. 7 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 14 شهریور 93), m.reza91 (جمعه 14 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), دختر بیخیال (جمعه 14 شهریور 93), شیدا. (جمعه 14 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  3. #652
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    شیدای عزیز ناراحت نباش. این مساله دو تا جواب داره:
    1- این وقتها بیشتر صوریه و هر کس هر وقت خواست می تونه تصویرشو از هر کس خواست اونجا بنویسه.
    2- قوانین تاپیک تصویر ذهنی قوانین بی قانونی و دور زدن قوانین رو شامل میشه. به قول مدیر همدردی این وب سایت یک نمونه کوچکی از جامعه ایران خودمونه دیگه.
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  4. 7 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 14 شهریور 93), asemani (جمعه 14 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), دختر بیخیال (جمعه 14 شهریور 93), شیدا. (جمعه 14 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  5. #653
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    بله دلجو - دلتنگ عزیز،

    اینطور که من متوجه شدم، تاپیک "تصویر ذهنی" شهر بی قانونه.
    هر کی هر وقت خواست و هر چی خواست و در مورد هر کی خواست، می نویسه.

    مدیر پویا هم هر چند وقت یکبار آیین نامه ای، تبصره ای، بخشنامه ای ... صادر می کنه که اگر مشکلی پیش اومد ایشون زیر سوال نباشه و انواع و اقسام مدارک قانونی را رو کنه.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا

  6. 5 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    ammin (جمعه 14 شهریور 93), asemani (جمعه 14 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), دختر بیخیال (جمعه 14 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  7. #654
    مدیران انجمن

    آخرین بازدید
    یکشنبه 17 خرداد 05 [ 11:17]
    تاریخ عضویت
    1392-4-02
    محل سکونت
    ایران
    نوشته ها
    2,013
    امتیاز
    37,353
    سطح
    100
    Points: 37,353, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 35.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,467

    تشکرشده 6,549 در 1,838 پست

    Rep Power
    0
    Array
    اینا همه برمیگرده به پویا بودن مدیرمحترم اون تایپیک.یکی دیرمیادیکی زودمیادیکی خواستگار داره یکی باید زودتر گوجه وسیب زمینی برسونه دست وزیرجنگ. حالا خودتون حساب کنید چطوری مدیرپویا هنرنمایی میکنه تازه اخیراباید خط کش وترازوبگیرم دستم عکسهای پیوستو مترو وزن کنم این دیگه آخرپویاییه

    - - - Updated - - -

    نقل قول نوشته اصلی توسط deljoo_deltang نمایش پست ها
    1- این وقتها بیشتر صوریه و هر کس هر وقت خواست می تونه تصویرشو از هر کس خواست اونجا بنویسه..
    نقل قول نوشته اصلی توسط شیدا. نمایش پست ها
    بله دلجو - دلتنگ عزیز،اینطور که من متوجه شدم، تاپیک "تصویر ذهنی" شهر بی قانونه:
    رودروایسی نکنید یه دفعه بگید ایالت تگزاسه اتفاقاضمانت اجرایی محکم داره مورد داشتیم یابهتره بگم موارد زیادی داشتیم اونجا قانون رو زیرپاگذاشتن توی همین کل کلستان باتذکراتی که دریافت نمودن تقاضای بخشش کردن
    ای بامن وپنهان چودل ،از دل سلامت میکنم.

  8. 6 کاربر از پست مفید ammin تشکرکرده اند .

    asemani (جمعه 14 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), دختر بیخیال (جمعه 14 شهریور 93), شیدا. (شنبه 15 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  9. #655
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    یعنی برق سه فاز از کله دختر بیخیال گذشت وقتی این جمله مدیر پویا رو خوند:

    پ.ن:دختربیخیال بالاخره عکسها قابل قبول شدوزنشون کردم درست بود
    یعنیییییییی، جدیی جدیییی، واقعااااا شماااا عکس های منو وزن کردین!!!

    خدای من،جالبه هااااا، مدیر پویا شدن، ریسس شهر بی قانونی! !

    شهروندان این شهر هروقت دلشون خواسته بی قانونی کردن و تصویر ذهنی واسه خودشون صادر میکنن! !!

    اونوقت تو کل این شهر فقط فقط من بودم که سر هر بی قانونی ای، تقاضای تبصره و دور برگردون و اجازه نامه کردم! !! تازه اونم سر این موارد آخر روم نشد بیام اجازه بگیرم که تصاویر ذهنیمو در مورد اعضای قبلی هم میتونم بگم یا نه! !!

    اونوقت همین شهردار شهر بی قانونی ، ترازوشونو برداشتن، تصاویر ذهنی منوووووووووو وزن کردن!!!!

    آخه من دردمو برم به کیییییی بگممم! !!!!!!
    الان شدیدا حرصم گرفته! !!!!!!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : جمعه 14 شهریور 93 در ساعت 22:27

  10. 6 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 16 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 16 شهریور 93), شیدا. (شنبه 15 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  11. #656
    عضو پیشرو

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 07 خرداد 99 [ 14:53]
    تاریخ عضویت
    1391-12-22
    نوشته ها
    4,428
    امتیاز
    70,050
    سطح
    100
    Points: 70,050, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First ClassVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    14,753

    تشکرشده 14,732 در 3,979 پست

    حالت من
    Khonsard
    Rep Power
    792
    Array
    می شه پشت سر رفته حرف زد؟ گناه نداره؟

    یکی از معضلات من با پستهای آقای محمد93 این بود که تا امضاش را می دیدم حواسم پرت می شد و دیگه پست یادم می رفت.

    یه ده دقیقه ای درگیر امضاش و خوندن جمله ها و بازی سرعت و مفهوم جمله ها و مصداق عینیش تو زندگی خودم و .... می شدم،
    بعدم کلافه می شدم اون صفحه را می بستم

    خدا را شکر فعلا نمی تونه دیگه از اون امضا سخت ها بذاره.
    امضا نبود که! پاورپوینت های یک پرزنتیشن فلسفی اخلاقی بود

    تازه جالبه کسی هم ایرادی به وزن و قد و حجم امضاش نمی گرفت.
    اگر می خواهید برای صلح جهانی کاری انجام دهید به خانه خود بروید و به خانواده تان عشق بورزید .
    مادر ترزا
    ویرایش توسط شیدا. : شنبه 15 شهریور 93 در ساعت 18:37

  12. 6 کاربر از پست مفید شیدا. تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 16 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 16 شهریور 93), دختر بیخیال (یکشنبه 16 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  13. #657
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 26 مرداد 04 [ 21:20]
    تاریخ عضویت
    1393-1-11
    محل سکونت
    مرز پر گهر
    نوشته ها
    816
    امتیاز
    26,798
    سطح
    97
    Points: 26,798, Level: 97
    Level completed: 45%, Points required for next Level: 552
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    4,026

    تشکرشده 3,515 در 811 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    195
    Array
    آن چیز که بیان است چه حاجت به بیان است!
    به به ... محمدرضایا!



    من دیوانه چو زلف تو رها می‌کردم / هیچ لایق‌ترم از حلقه زنجیر نبود



    ویرایش توسط m.reza91 : شنبه 15 شهریور 93 در ساعت 23:23

  14. 8 کاربر از پست مفید m.reza91 تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 16 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 16 شهریور 93), محمد 93 (یکشنبه 16 شهریور 93), دختر بیخیال (یکشنبه 16 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  15. #658
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    تازه جالبه کسی هم ایرادی به وزن و قد و حجم امضاش نمی گرفت.

    جناب شهردار، شهر بی قانونی، لطفا پاسخگو باشین!!
    نکنه فقط قد و وزن ، تصاویر ذهنی من ، در حیطه وظایف مدیریتیه شماست!


    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    آن چیز که بیان است چه حاجت به بیان است!
    به به ... محمدرضایا!

    هی من میام این پرچم از خانوم ها میگیرم؛ باز آقایون پرچم بدست میاین تو باغ کل کل!
    کلا فکر نکنم بشه این پرچم از شماها گرفت نه؟
    بی زحمت حالا فعلا اون پرجم بدین بمن!


    ترمه جان بیا من یک موضوع دیگه پیدا کردم ، به پرجم کشی قشر های خاص هم نیاز نداره!

    کلا داشتم روی این موضوع شخصا فکر میکردم گفتم بیام اینجا فکر کل کلیست های باغ کل کل و هم مشغول کنم، بعد باز نگن اومد گفت پرچما رو بذارین زمین، حالا الان مگس کش دستمونه ، داریم مگسارو میزنیم زمین!


    من کلا همیشه به این فکر میکردم که چرا بعضی ازما آدمها نمیتونیم مثله خداوند راحت برخی بدی ها و ظلم هایی که در حقمون میشه و ببخشیم، چرا گاهی کینه ای میشیم!

    بعد خودمو توجیه میکردم که خب چون من بنده خدا هستم! کلی عیب و نقص دارم اینم یکی از اون عیب های منه!

    اما امروز که داشتم برای saba-1370-saba عزیز از کینه میگفتم با جملات مولانا مواجه شدم، بعد یاد افکار قبلم و همیشگیم افتادم ، چرا من نمیتونم مثه این بندگان خدا باشم! اینها که دیگه بندگان خدا هستن! خیلی از ماها طرز تفکر این بندگان خدا رو نداریم.

    تازه برخی آدم های اطرافم میشناسم که واقعا بخشنده ان. اینقدر نه بخودشون و اطرافیانشون سخت نمیگیرن.

    خوشبحالشون واقعا چی میشه که برخی آدم ها اینقدر بزرگوار و صبور میشند.

    منم دلم میخواد بشم مثه آدم هایی چون مولانا ، خواجه حورا، سهراب و پروانه و..
    نگاه سهراب به زندگی خیلی قشنگ بود، من هم نوع نگاهی چون نگاه سهراب میخوام !

    نقل قول نوشته اصلی توسط دختر بیخیال نمایش پست ها

    مولانا مي فرمايد :
    گر به هرزخمي تو پركينه شوي
    پس كجا بي صيقل آيينه شوي


    گاهي بايد از كنار يكسري مسائل جزئي گذشت خيلي از طعنه ها و كنايه ها و شكست ها را بايد در همان زمان دفن كرد مسائلي را كه چون خوره به جان آدمي مي افتد و به تدريج سراسر روح فرد را پر از كينه مي كند.
    صبای عزیز دنياي ما دنياي گلايه هاست دنياي برخوردها و تشويش ها دنيايي كه هركداممان در روز در معرض هزاران زخمهاي روحي هستيم كه مارا بي رحمانه هدف قرار مي دهند.اينجاست كه مولانا مي فرمايد: اگر قرار است عارف در سلوك خويش از هر برخورد و از هر زخم كينه اي به دل گيرد كجا ميتواند مانند آيينه صاف و بي زنگار شود تا نور حقيقت در آن منعكس گردد بايد كه عارف قلب آيينه سان خويش را از زنگار بزدايد و چشمانش را به زيباييهاي زندگي عادت دهد.

    چی میشه همه ی ما آدم ها نگاهمون بشه مثه *سهراب*.

    سهراب به آن روي سكه نگاهي مي اندازد و زيبايي ها را مي بيند و با عاشقانه ترين شكل به دنياي پيرامون خويش نگاه مي كند و مي داند كه با محبت ،دوستي و عشق است كه ميتواند به سوي يك زندگي زيبا پرواز كند و تنها با عشق است كه ميتواند(به گرمي يك سيب مانوس شود) نه با كينه و حسد.
    و عشق ،تنها عشق
    ترا به گرمي يك سيب مي كند مايوس.


    سخن بسیار زیبای سرکار خانوم پروانه سپهری، خواهر سهراب و شنیدی؟

    ( سعي كن هر قدر بدي مي بيني باز هم خوب باشي ،بدي در مقابل بدي هنر نيست ،اگر بدي مي بيني و جواب بدي رابا خوبي بدهي ،آن وقت است كه هنر كرده اي )

    و بازم مولانا:
    رو سینه را چون سینه ها هفت آب شو از کینه ها ** وانگه شراب عشق را پیمانه شو پیمانه شو
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **

    ویرایش توسط دختر بیخیال : یکشنبه 16 شهریور 93 در ساعت 13:56

  16. 9 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 16 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), m.reza91 (یکشنبه 16 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 16 شهریور 93), محمد 93 (یکشنبه 16 شهریور 93), شیدا. (یکشنبه 16 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  17. #659
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    شنبه 23 تیر 03 [ 15:03]
    تاریخ عضویت
    1392-11-03
    نوشته ها
    432
    امتیاز
    14,179
    سطح
    77
    Points: 14,179, Level: 77
    Level completed: 33%, Points required for next Level: 271
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First ClassVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    2,639

    تشکرشده 1,769 در 422 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    74
    Array
    نقل قول نوشته اصلی توسط m.reza91 نمایش پست ها
    آن چیز که بیان است چه حاجت به بیان است!
    به به ... محمدرضایا!



    الان 6 نفرین دارین پرچم میچرخونین یا اینکه یه نفر رو فتوشاپ کردین که بگین مثلا ما تعدادمون زیاده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    شاید هم 6 نفری شبیه همین .... پسر است دیگر ...
    آدمک آخر دنیاست بخند
    آدمک مرگ همین جاست بخند
    دست خطی که تورا عاشق کرد، شوخی کاغذی ماست بخند
    آن خدایی که بزرگش خواندی، به خدا مثل تو تنهاست بخند ...

  18. 5 کاربر از پست مفید terme00 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), m.reza91 (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  19. #660
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    بابابه جان خودم من گیج شدم وقتی واردتاپیک تصویرذهنی شدم...
    چه بلایی سرمدیرپویاآوردین؟؟؟؟که اینجوری همه چی روریخت به هم!!!اما خوب کاری کردیدباهاش!!!تاایشون باشن دیگه اسم مدیریت پویارونیارن....
    خداروشکردیگه نیازی هم به اجازه نیست...میشه تصویرذهنی هام روبگم...باخیال آسوده...
    .
    .
    چقدراین آقایونی که پرچم به دست گرفتن زشتن
    همه کچلن که!!!!همون بهترکه دست خودمونه
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  20. 4 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), m.reza91 (دوشنبه 17 شهریور 93), terme00 (دوشنبه 17 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 17 شهریور 93)


 
صفحه 66 از 125 نخستنخست ... 162636465657585960616263646566676869707172737475768696106116 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 5>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 438
    آخرين نوشته: چهارشنبه 01 شهریور 96, 23:37
  2. دوستان راهنمایی بفرمایید این ازدواج به صلاح من است یا نه؟
    توسط سرشار در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 31
    آخرين نوشته: پنجشنبه 12 آذر 94, 23:26
  3. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و آلاچیق کل کل 4>>> بفرمایید
    توسط مدیرهمدردی در انجمن مسائل واخبار اعضاء و تالار
    پاسخ ها: 511
    آخرين نوشته: پنجشنبه 25 دی 93, 09:51
  4. باغ همدردی >>> بوستان آرامش و تلطیف روح >>> بفرمایید
    توسط فرشته مهربان در انجمن سرگرمی و تفریح
    پاسخ ها: 595
    آخرين نوشته: سه شنبه 20 فروردین 92, 03:13

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 23:00 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.