فقط دو تا نکته:
1- جفت تون فعلا به فکر طلاق اصلا نباشید. بالاخره بحث و جدل بین همه زوج ها بوده و هست. با هر بحثی قرار نیست کار به طلاق بکشه. ضمنا شوهر شما کاری بسیار زشتی کرده و شما رو کتک زده. که این از رو عصبانیت بوده که شما حرف از فروش خونه زدین و چند تا چیز گران قیمت رو شکستین.
فراموش نکنید پسر نازنین تون هم بر اثر دعوای والدین و طلاق آسیب دائمی و جبران ناپذیری خواهد خورد.
2- به هیچ وجه خونه خودتون رو نفروشین. مسکن برای هر شخص مجرد یا متاهل یک سرپناه محسوب میشه. نداشتن مسکن و زندگی اجاره ای سخت هستش و اذیت میشین. ضمنا با فروختن خانه ، خرید دوباره خانه بسیار سخت خواهد بود.








علاقه مندی ها (Bookmarks)