آقای بینا.ممنونم...واقعا حرفاتون آرومم میکنه
ولی من دیگه خستم..دیگه هیچ انرژی ندارم واس ادامه زندگی
با اصرار زیاد نامزدم باهاش آشتی کردم.ولی بخدا اون درست بشو نیست
با توجه به اینکه ازدواج ما سنتی بوده و ما باهم هیچ رابطه ای نداشتیم..اون باید تلاش کنه تا دل منو بدست بیاره(چون اون بوده که حدود 1 سال منو میخواسته)به جای اینکه من عاشقش بشم بیشتر ازش فاصله گرفتم.
خیلی خستم.حوصله این زندگیو ندارم.بی انگیزم.6 ماه دارم خودمو میکشم واس این رابطه دیگه رمق ندارم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)