به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 3 از 3 نخستنخست 123
نمایش نتایج: از شماره 21 تا 23 , از مجموع 23
  1. #21
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    یکشنبه 27 اردیبهشت 88 [ 10:09]
    تاریخ عضویت
    1387-5-31
    نوشته ها
    428
    امتیاز
    6,511
    سطح
    52
    Points: 6,511, Level: 52
    Level completed: 81%, Points required for next Level: 39
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    80

    تشکرشده 79 در 52 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جاذبه ای ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام عزیزم
    من نظرات رو نخوندم ولی دیدم نوشته بودی یه آدم مذهبی می خوای ! خب من هستم (اما من یه مذهبی نوعی هستم و هیچ قصدی جز کمک ندارم!) و اگه فک می کنی می تونم راهنماییت کنم بپرس منم در حد مجاز جواب می دم ! منتظر سوالاتت راجع به دید گاهام هستم!
    مثلا راجع به دختر جذاب باید بگم من یه دختر عاقل و باهوش، زیبا (در حد مقبول کافیه فرشته ی زیبایی هم نباشه مشکلی نیست)، سنگین اما خوشرو با تحصیلات البته فقط برای اینکه دیدش نسبت به زندگی بازتر باشه! مذهبی هم نباشه مهم نیست همین که خدا رو دوست داشته باشه کافیه! بسیار مهم:خوش اندام باشه!می بینی برای خوشرویی و...گه گاه باید برای پسرایی که امکان ازدواج دارن حداقل برای یه بارم که شده باید خوشروییتو و ... رو نشون بدی!( ... یعنی هرچی که پنهون می کنی و واسه افراد مهمه!حتی زیبایی، خوش اندامی و...)نکات رسمی مثه خونواده و ... هم تقریبا دیدگاه همه ی مردم مثل همه مثلا اصالت، سطح رفاهی و ...
    اما اگه از دید دوستان بچه هیئتی من خواستی بگو!آحه دیدگاه های دوستام تا حدی با من متفاوتن!
    شاید باور نکنی بعد تقریبا 1.5سال تو هیئتمون من 2 تا 3 دختر رو بیشتر نمیشناختم اونم چون برای کار لازم بود بشناسمشون ولی بعد از یه سری از ماجراها که طولانی هستن فهمیدم تمام دخترا حتی اونایی که 1 یا 2 بار بیشتر هیئت نیومدن و فقط دوستاشون تو هیئت بودن منو با خونوادم و ریز زندگیم می شناختن!
    باور کن الانم باورش برام مشکله دارم شاخ در میارم آخه همین چند روزه اینو فهمیدم! حتی گوشیه منو بوسیله ی خواهر کوچیکم گیر آوردن و ...

  2. #22
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 دی 91 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-7-22
    نوشته ها
    227
    امتیاز
    5,482
    سطح
    47
    Points: 5,482, Level: 47
    Level completed: 66%, Points required for next Level: 68
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    932

    تشکرشده 968 در 217 پست

    Rep Power
    40
    Array

    RE: جاذبه ای ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    سلام به همه عزيزان
    برام جالبه كه چرا دختر خانمها اينقدر خودشونو دست كم مي گيرن و تمام ذهنشونو به اين مساله متمركز مي كنن. مي خوام توي يه كلام بگم: مگه همه چيز به ازدواج كردن هست؟ اگر اينطور باشه كه من از همتون عقبترم. قشنگهاي من درسته كه ازدواج يه سنت بسيار زيبايي هست ولي اينو بدونيد كه هر چيزي زماني داره و در كنار اون آمادگي و اطلاعاتي كه خيلي از ماها نداريم. ازدواج كنيد ولي با يه آدم خوب .اينم بدونيد كه كسي كه مجرده فقط يه مشكل داره كه اونم اينه كه من مجردم و همسري ندارم. ولي كسي كه ازدواج كرده هزار تا مشكل داره مثلا: خونه ندارم. ماشين ندارم .كار ندارم. بچه ندارم. پول ندارم و... اينارو نگفتم كه از ازدواج كردن منصرفتون كنم. گفتم كه بدونيد قبل از انجام هر كاري بلوغ اجتماعي و رسيدن به اون كارو بدونيد و بعد اقدام كنيد. و اما در مورد شما عزيز اينكه چرا فكر مي كني جذبه نداري. اينو بدون كه همه مخلوقات خدا با هر شكل و خصوصيتي كه دارند داراي جاذبه هستند.حتي زشتترين مخلوقات در اوج زشتي زيبايي دارن كه زيباترينها ندارن. تو به چيزايي كه داره فكر كن نه به نداشته هات. من مطمئنم كه تو همه چي داري و يه ازدواج خوب هم خواهي داشت ولي به شرطي كه خودت باشي و در مورد حرف ديگران فقط شنونده باشي و خوب فكر كني بعد در مورد اينكه آيا بايد اين كارو انجام بدي يا نه فكر كن. پس اول بينديش بعدا عمل كن.
    قربون صفاي همتون.

  3. #23
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 18 اردیبهشت 89 [ 17:13]
    تاریخ عضویت
    1387-7-26
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    3,272
    سطح
    35
    Points: 3,272, Level: 35
    Level completed: 48%, Points required for next Level: 78
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 0 در 0 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: جاذبه ای ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چیزی که بیشتر از هر چیز دیگه من را جذب دخترا می کنه حجب و حیا هست.
    اگر عاشقت بشند بیشتر از همه اخلاقت مهمه عزیز .
    نصیحت برادری در شرف عاشقی :-)


 
صفحه 3 از 3 نخستنخست 123

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. با شوهر بیمسئولیت و بی خیال چی کار کنم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط امید زندگی در انجمن درگیری و اختلاف زن و شوهر
    پاسخ ها: 8
    آخرين نوشته: پنجشنبه 10 مهر 93, 11:47
  2. چي كاركنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط hany در انجمن اختلاف و دعوا با خانواده همسر
    پاسخ ها: 16
    آخرين نوشته: یکشنبه 25 مرداد 88, 17:45
  3. به من بگید چکار کنم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط homa_59_25 در انجمن طــــــــرح مشکلات خانواده: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 9
    آخرين نوشته: دوشنبه 05 اسفند 87, 14:15
  4. جاذبه ای ندارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    توسط RAHELE در انجمن سایر سئوالات مربوط به ازدواج
    پاسخ ها: 2
    آخرين نوشته: پنجشنبه 04 مهر 87, 22:56

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 17:16 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.