سلام عزیزم
من نظرات رو نخوندم ولی دیدم نوشته بودی یه آدم مذهبی می خوای ! خب من هستم (اما من یه مذهبی نوعی هستم و هیچ قصدی جز کمک ندارم!) و اگه فک می کنی می تونم راهنماییت کنم بپرس منم در حد مجاز جواب می دم ! منتظر سوالاتت راجع به دید گاهام هستم!
مثلا راجع به دختر جذاب باید بگم من یه دختر عاقل و باهوش، زیبا (در حد مقبول کافیه فرشته ی زیبایی هم نباشه مشکلی نیست)، سنگین اما خوشرو با تحصیلات البته فقط برای اینکه دیدش نسبت به زندگی بازتر باشه! مذهبی هم نباشه مهم نیست همین که خدا رو دوست داشته باشه کافیه! بسیار مهم:خوش اندام باشه!می بینی برای خوشرویی و...گه گاه باید برای پسرایی که امکان ازدواج دارن حداقل برای یه بارم که شده باید خوشروییتو و ... رو نشون بدی!( ... یعنی هرچی که پنهون می کنی و واسه افراد مهمه!حتی زیبایی، خوش اندامی و...)نکات رسمی مثه خونواده و ... هم تقریبا دیدگاه همه ی مردم مثل همه مثلا اصالت، سطح رفاهی و ...
اما اگه از دید دوستان بچه هیئتی من خواستی بگو!آحه دیدگاه های دوستام تا حدی با من متفاوتن!
شاید باور نکنی بعد تقریبا 1.5سال تو هیئتمون من 2 تا 3 دختر رو بیشتر نمیشناختم اونم چون برای کار لازم بود بشناسمشون ولی بعد از یه سری از ماجراها که طولانی هستن فهمیدم تمام دخترا حتی اونایی که 1 یا 2 بار بیشتر هیئت نیومدن و فقط دوستاشون تو هیئت بودن منو با خونوادم و ریز زندگیم می شناختن!
باور کن الانم باورش برام مشکله دارم شاخ در میارم آخه همین چند روزه اینو فهمیدم! حتی گوشیه منو بوسیله ی خواهر کوچیکم گیر آوردن و ...






علاقه مندی ها (Bookmarks)