به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 58 از 73 نخستنخست ... 8182838484950515253545556575859606162636465666768 ... آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 571 تا 580 , از مجموع 730
  1. #571
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 09 بهمن 95 [ 23:48]
    تاریخ عضویت
    1392-7-15
    محل سکونت
    کره زمین
    نوشته ها
    1,532
    امتیاز
    20,970
    سطح
    91
    Points: 20,970, Level: 91
    Level completed: 24%, Points required for next Level: 380
    Overall activity: 10.0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassSocialOverdrive10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    4,584

    تشکرشده 5,213 در 1,375 پست

    حالت من
    Khoshhal
    Rep Power
    252
    Array
    این روزا حال و احوالم مشخص نیست!
    نمیدونم ابریم یا آفتابی !
    بارونیم یا برفی!


    میخوام یه تصمیم بزرگ بگیرم، نگرانم ، نگران!!!
    برام دعا کنین یه تصمیمی بگیرم که انشالله پشیمون نشم!

    طفلکی خدا، الان اون بالا حتما از رفتار این بنده اش حسابی تو شوک ان!

    اینقدر دعا کردم یه دانشگاه خوب قبول بشم ، حالا که شدم موندم چطوری دوری خانواده و تحمل کنم!
    از یه طرف دوری خانواده از یطرف هم صحبت درس و دانشگاه و مدرکه!
    از یه طرف صحبت پشرفتمه از یه طرف صحبت آرامشمه!

    همه دوستام و اطرافیان وخانواده برام خوشحالن ، اما من نمیدونم خوشحالم یا ناراحت!!!!

    فقط برام دعا کنین!
    **برخی آدم ها درست مثله بادبادکهای دنیای کودکیم هستند،
    فقط یه یک دلیل از مسیر زندگیم رد میشند، تا به من درسهایی بیاموزند
    که اگر می ماندند؛ شاید هیچوقت
    یاد نمیگرفتم .....! **


  2. 8 کاربر از پست مفید دختر بیخیال تشکرکرده اند .

    asemani (شنبه 08 شهریور 93), deljoo_deltang (شنبه 08 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 05 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 16 شهریور 93), salehe92 (شنبه 08 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 12 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  3. #572
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    شنبه 01 اردیبهشت 97 [ 02:14]
    تاریخ عضویت
    1390-1-11
    نوشته ها
    1,700
    امتیاز
    16,289
    سطح
    81
    Points: 16,289, Level: 81
    Level completed: 88%, Points required for next Level: 61
    Overall activity: 16.0%
    دستاوردها:
    Tagger Second ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    4,578

    تشکرشده 5,967 در 1,568 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    203
    Array
    سلام یاران همدردی

    اومدم بگم با تاپیکی که زدم فعلا حالم خیلی بهتره و تونستم کمی از احساسات منفیم کم کنم. اما یک چیزی حالم رو عوض کرده (نمی دونم خوب یا بد) و اون اینکه الکی قهوه ای شدم. تولد همدردی که نیست که جایزه ای در کار باشه و ضمن اینکه پست مشاوره ای جالبی هم که تازگی نزدم که باز لایق جایزه باشه. خلاصه موندم جای کدوم کاربر بد شانسی شارژ شدم؟
    هر آنچه را برای خود می پسندی برای دیگران هم بپسند
    و هر آنچه را برای خود نمی پسندی برای دیگران هم نپسند

  4. 12 کاربر از پست مفید deljoo_deltang تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 08 شهریور 93), asemani (شنبه 08 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 16 شهریور 93), paiize (یکشنبه 16 شهریور 93), parsa1400 (شنبه 08 شهریور 93), salehe92 (شنبه 08 شهریور 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 13 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 12 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93), صبا_2009 (شنبه 08 شهریور 93)

  5. #573
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام دوستان

    امیدوارم که همگی خوب و خوش و سلامت باشید

    از اخرین پستم در این تایپک حدود یک ماه میگذره. در این مدت حال و احوالم موج سینوسی داشت!
    که ان هم به خاطر فراز و نشیبهای کار و زندگی دیگه! به هر حال یک روز اوقات به کام و یک روز هم نه خیلی دیگه! اینجوری ادم شیرینی زندگی را بیشتر درک می کنه!
    اما میدونید دوست دارم که حال و احوالم چه جوری باشه؟ در هر شرایطی یک خط صاف باشه, نه سینوسی! در زمان شادی و ناراحتی, خیلی خوشحال و ناراحت نشم. به دنبال ثبات هستم
    امروز هم خدا را شکر خوب بود. همینطور که میدونید میرم کاراموزی. امروز رفتم یک قسمت دیگه. بخش قبلی در کل خوب بود. نسبتا مهارتهای لازم را یاد گرفتم ولی حرفه ای نشدم!
    حالا باید ببینم که نتیجه این بخش, ماه دیگه چی میشه. اگه بتونم بیشتر ترس و اضطرابم را کنترل کنم, نتایج بهتری حاصل میشه....
    باید بگم که نسبت به 6 ماه پیش مقداری احساس رضایت مندی از زندگیم افزایش یافته و مقداری هم به ارامش رسیدم ولی تا ایده ال ام کیلومترها فاصله دارم!!! (باید تاپیک کمال طلبیم را ادامه بدم!) این ارامش مدیون همدری ام

    امیدورام که سال دیگه این موقع دغدغه هدف و رشته تحصیلی را نداشته باشم......
    مشکل رشته و درس را هم حل کنم, زندگی خیلی شیرین میشه و کم کم در ذهنم جای خالی برای فکر به ازدواج هم باز میشه! ولی فعلا برای این مسائل وقت ندارم......

    دختر بیخیال عزیز بایت قبولی بهت تبریک می گم. امیدوارم که بهترین تصمیم را بگیری.
    ان شاء الله خبر قبولی دکتری را هم بزودی بدی. در اینکه به اسونی از پس مشکلات دوری از خانه و خانواده بر میای هم شکی نیست


    خب دیگه من فعلا برم درسهامو بخونم....
    از همه دوستان و خصوصا مدیر همدردی بابت راهنمایی هاشون, کمال تشکر و سپاسگزاری را دارم
    با ارزوی بهترینها و حل مشکلات تمامی دوستان


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg


  6. 8 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    ammin (شنبه 08 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 09 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 16 شهریور 93), paiize (یکشنبه 16 شهریور 93), terme00 (پنجشنبه 13 شهریور 93), آرام دل (چهارشنبه 12 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  7. #574
    Banned
    آخرین بازدید
    یکشنبه 01 شهریور 94 [ 00:18]
    تاریخ عضویت
    1393-4-04
    نوشته ها
    481
    امتیاز
    5,996
    سطح
    50
    Points: 5,996, Level: 50
    Level completed: 23%, Points required for next Level: 154
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveSocialTagger First Class5000 Experience Points1 year registered
    تشکرها
    2,600

    تشکرشده 1,855 در 418 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    0
    Array
    سلام
    حال و احوال من...
    دیگه اون آرام سابق نیستم از وقتی از حرم آقا برگشتم حال و هوام تغییر کرده

    واقعا عین اسمم شدم

    گاهی وقتا از بعضی چیزا خسته میشم ولی در کل حال و روزم خوبه خدا رو شکر
    فقط از نظر روحی یجوراییم:(
    زیاد مهم نیست درست میشه:))

    تو حرم آقا دعاتون کردم خیلی لذت بردم.به آقا هم گفتم امسال واسه خودم جز ریختن گناهام و حفظ آبروم چیزی نمیخوام.اومدم واسه دوستام دعا کنم چقدر هم بعد از دعا کردن شما به آرامش میرسیدم

    وقتی حال و احوال شما خوب باشه منم خیلی خوشحال میشم

  8. 10 کاربر از پست مفید آرام دل تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 16 شهریور 93), khaleghezey (پنجشنبه 13 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 16 شهریور 93), paiize (یکشنبه 16 شهریور 93), parsa1400 (پنجشنبه 13 شهریور 93), salehe92 (چهارشنبه 12 شهریور 93), terme00 (پنجشنبه 13 شهریور 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 13 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  9. #575
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 07 آبان 03 [ 09:35]
    تاریخ عضویت
    1392-12-19
    نوشته ها
    464
    امتیاز
    15,482
    سطح
    80
    Points: 15,482, Level: 80
    Level completed: 27%, Points required for next Level: 368
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,324

    تشکرشده 1,336 در 399 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    72
    Array
    سلام

    امروز حالم اصلا خوب نیست. چه قدر زندگی سخت. و چه قدر مهارت می خواد.
    هر مشکلی را حل کنی, باز یک مشکل دیگه سر راهت سبز میشه.
    علاقه و عجله ام برای یادگیری, برام دردسر ساز شد.....
    برای همکارانم سوال پیش امده که چرا ساعات بیشتری کاراموزی می کنم!!! امروز یکی از دوستام امد بهم گفت چرا بیشتر می مونی! همه دارن پشت سرت حرف میزنن!!! دیگه از این به بعد نمون!!!
    ای خدا کجایی. من به چی فکر می کنم و دیگران به چی....
    من به دنبال اینم که زودتر یاد بگیرم و بفهمم که این کار را می خوام یا نه!!!
    نتیجه می گیریم که هر چیزی تعادلش خوبه. نه کم کاری و نه پرکاری....
    الان خیلی دشارژم... خیلی هم خستم... اما چه میشه کرد... علی رغم همه مشکلات باید به زندگی ادامه بدم........


    «آرامش» وقتی به سراغت می آید که «تلاش» کرده باشی.

    « من در رقابت با هیچ کس جز خودم نیستم، هدفم مغلوب نمودن اخرین کاری است که انجام داده ام. »

    « مهم انجام وظیفه است، نه نتیجه »

    http://www.hamdardi.net/imgup/5471954c9081a134ec.jpg

    ویرایش توسط salehe92 : پنجشنبه 13 شهریور 93 در ساعت 20:29

  10. 12 کاربر از پست مفید salehe92 تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 16 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 16 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 16 شهریور 93), paiize (یکشنبه 16 شهریور 93), parsa1400 (پنجشنبه 13 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 16 شهریور 93), میشل (جمعه 14 شهریور 93), مصباح الهدی (پنجشنبه 13 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 18 شهریور 93), بالهای صداقت (پنجشنبه 13 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  11. #576
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 20 اسفند 04 [ 07:35]
    تاریخ عضویت
    1392-1-05
    محل سکونت
    خانه سبز
    نوشته ها
    1,631
    امتیاز
    30,623
    سطح
    100
    Points: 30,623, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassOverdriveSocialVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    5,037

    تشکرشده 6,499 در 1,515 پست

    حالت من
    Mehrabon
    Rep Power
    269
    Array
    قبلا آواتارم را خیلی دوست داشتم. کبوتراش را به نیت کبوترهای امام رضا می دیدم...

    خودم را کبوتر سمت راستی...

    ولی الان فهمیدم امام رضا منو اصلا به عنوان یک کبوتر سفید قبول نداره.......

    من فقط در محضر امام رضا یه کلاغ روسیاه بیشتر نیستم... اینم البته از سرم زیاده.... شاید در این حد هم نباشم

    امروز روز تولد امام رضاست. ولی من دلم خیلی شکسته...



    به امید کرمت در حرمت آمده ام / ناامیدم منما ای خوشبوی بهشت

    به خدا دلخوشیم مهر و تولای شماست / جذبه مهر شما می کشدم سوی بهشت

    برام دعا کنید...



    اگر روزی ،محبت کردی بی منت، لذت بردی بی گناه ، بخشیدی بی شرط
    بدان آن روز را واقعا زندگی کرده ای


    یا ضامن بی ضامن ها...!!!

    حسرت کرب و بلا در دل من پنهانیست؛
    من ندانم که چه اندازه ز عمرم باقیست؛

    کربلا گر نشدم دعوت، از این بار گناه،
    ضامن من بشود ضامن آهو کافیست؟



    با توکل بر خدای متعال:محکم، با امید و با انگیزه
    ویرایش توسط مصباح الهدی : یکشنبه 16 شهریور 93 در ساعت 12:52

  12. 12 کاربر از پست مفید مصباح الهدی تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 16 شهریور 93), khaleghezey (یکشنبه 16 شهریور 93), m.reza91 (یکشنبه 16 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 16 شهریور 93), paiize (یکشنبه 16 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (یکشنبه 16 شهریور 93), معاون کلانتر (یکشنبه 16 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 18 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93), شاپرک 114 (یکشنبه 16 شهریور 93), صبا_2009 (یکشنبه 16 شهریور 93)

  13. #577
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    یکشنبه 19 بهمن 04 [ 23:26]
    تاریخ عضویت
    1391-8-10
    محل سکونت
    جنوب
    نوشته ها
    1,664
    امتیاز
    48,038
    سطح
    100
    Points: 48,038, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 30.0%
    دستاوردها:
    SocialTagger First ClassOverdriveVeteran25000 Experience Points
    تشکرها
    8,218

    تشکرشده 6,659 در 1,532 پست

    حالت من
    Ashegh
    Rep Power
    381
    Array
    سلام به همگی
    حالتون خوبه؟حال من خوبه...!!!توروخدانگران من نباشیدها
    حس میکنم تالارتوی نبودمن چقدرعوض شده!!!
    یه کم حالم دگرگونه...یه اتفاقایی افتاده من دچاراضطراب ونگرانی شدم..نمیدونم بایدکاری کنم یانه؟؟!!!
    فکرم دوباره ریخته بهم وداره بااون افکارپوچش آرامشم رومیگیره...نمیدونم بهش اهمیت بدم یا مقاومت کنم؟؟

    - - - Updated - - -

    راستی عیدتون هم مبارک
    سفرخیلی خوب بود...اماهمین سفربودکه چشم وگوشم روبازکرد!!!!
    عمر که بی عشق رفت

    هیچ حسابش مگیر...

  14. 10 کاربر از پست مفید paiize تشکرکرده اند .

    ammin (یکشنبه 16 شهریور 93), khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), m.reza91 (یکشنبه 16 شهریور 93), meinoush (یکشنبه 16 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 17 شهریور 93), مصباح الهدی (یکشنبه 16 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 18 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93), شیدا. (یکشنبه 16 شهریور 93), شهراز (دوشنبه 17 شهریور 93)

  15. #578
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 93 [ 03:38]
    تاریخ عضویت
    1392-8-02
    نوشته ها
    145
    امتیاز
    1,121
    سطح
    18
    Points: 1,121, Level: 18
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 79
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger Second Class1000 Experience PointsSocial1 year registered
    تشکرها
    441

    تشکرشده 556 در 137 پست

    Rep Power
    27
    Array
    سلام دوستان

    خب باید بگم خوبم،امیدوارم شما عزیزان هم خوب باشید

    چند وقت پیش بعد سالها کتاب جلد کردم

    تداعی کننده دوران مدرسه راهنمایی و ابتدایی بود


    باز آمد بوی ماه مدرسه...
    قَالَ وَ مَن يَقْنَطُ مِن رَّحْمَةِ رَبِّهِ إِلَّا الضَّآلُّونَ﴿حجر۵۶
    کیست که مأیوس شود از رحمت پروردگار به جز گمراهان

  16. 5 کاربر از پست مفید شهراز تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (دوشنبه 17 شهریور 93), فرشته اردیبهشت (دوشنبه 17 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 18 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93)

  17. #579
    عضو فعال

    آخرین بازدید
    دوشنبه 19 آبان 99 [ 21:53]
    تاریخ عضویت
    1391-3-16
    محل سکونت
    گلستان
    نوشته ها
    3,933
    امتیاز
    52,145
    سطح
    100
    Points: 52,145, Level: 100
    Level completed: 0%, Points required for next Level: 0
    Overall activity: 23.0%
    دستاوردها:
    OverdriveTagger First ClassSocialVeteran50000 Experience Points
    تشکرها
    15,723

    تشکرشده 11,395 در 3,444 پست

    Rep Power
    0
    Array
    یه خبر خوش یعنی خوب خدایی داریم انصافا کارش درسته

    با یک تیر چند نشان زدم
    ماه دیگه خدا بخواد با هیئت دوستمون یمریم سه روز و نیم مشهد غذا و جا با اونا جاشونم خوبه.
    1.اولا میرم حرم پابوس آقا امام رضا انصافا خیلی خوش میگذره
    2.من یکی عاشق بازارم میرم بازار خرید
    3.با رفیق فابریکم میریم و بقیه بچه ها هم هستن مجردی هستیم
    4.اینش از همش بهتره تنهایی میرم سه روز نیم از دست همسرم خلاص میشم

    از الان توی پوست خودم نمیگنجم.


    **********************

    پ.ن:پارسا دادا فدات شم بزار ببینم اول ارباب اجازه خروج از منزل به این بنده حقیر را میدن بعد بگو التماس دعا شما اول دعا کن اجازه بده رفتیم مخلصتم هستیم
    دوتعریف جدید و جالب ﮐﻪ خوب است به عمقش فکر کنیم:
    ﻋﺼﺒﺎﻧﯿﺖ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺗﻨﺒﯿﻪ ﺧﻮﺩ ﺑﻪ ﺧﺎﻃﺮ ﺍﺷﺘﺒﺎﻩ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﮐﯿﻨﻪ؛ ﯾﻌﻨﯽ، ﺧﻮﺭﺩﻥ ﺯﻫﺮ ﺑﺮﺍﯼ ﮐﺸﺘﻦ ﺩﯾﮕﺮﺍﻥ!
    ﻫﯿﭻ ﺍﻧﺴﺎﻧﯽ ﺑﻪ ﺳﻌﺎﺩﺕ ﻧﻤﯽ ﺭﺳﺪ،
    ﻣﮕﺮ ﺁﻧﮑﻪ ﺩﻭ ﺑﺎﺭ ﺯﺍﺩﻩ ﺷﻮﺩ:
    ﯾﮏ ﺑﺎﺭ ﺍﺯ ﻣﺎﺩﺭ خویش
    ﻭ ﺑﺎﺭ ﺩﯾﮕﺮ
    ﺍﺯ خویشتن ﺧﻮﯾش ،ﺗﺎ ﺣﻘﯿﻘﺖ ﺩﺭﻭﻧﺶ ،
    در زﺍﯾﺶ ﺩﻭﻡ، ﻫﻮﯾﺪﺍ ﺷﻮﺩ
    ﻭ ﺣﯿﺎﺕ ﻭﺍﻗﻌﯽ ﺍﻭ ﺁﻏﺎﺯ ﮔﺮﺩﺩ !
    ویرایش توسط khaleghezey : دوشنبه 17 شهریور 93 در ساعت 19:44

  18. 6 کاربر از پست مفید khaleghezey تشکرکرده اند .

    paiize (سه شنبه 18 شهریور 93), parsa1400 (دوشنبه 17 شهریور 93), مصباح الهدی (دوشنبه 17 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 18 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93), شاپرک 114 (دوشنبه 17 شهریور 93)

  19. #580
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    جمعه 30 آبان 04 [ 23:57]
    تاریخ عضویت
    1393-3-04
    محل سکونت
    تهران
    نوشته ها
    712
    امتیاز
    22,558
    سطح
    93
    Points: 22,558, Level: 93
    Level completed: 21%, Points required for next Level: 792
    Overall activity: 22.0%
    دستاوردها:
    SocialOverdriveTagger First Class10000 Experience PointsVeteran
    تشکرها
    3,895

    تشکرشده 2,704 در 676 پست

    حالت من
    Sepasgozar
    Rep Power
    142
    Array
    خاله چقدر دعام زود در حقت مستجاب شد تو تصویر ذهنی دعا کردم بری
    خوش بحالت منم دعا کن .

  20. 4 کاربر از پست مفید parsa1400 تشکرکرده اند .

    khaleghezey (دوشنبه 17 شهریور 93), paiize (سه شنبه 18 شهریور 93), آرام دل (سه شنبه 18 شهریور 93), باران بهاری11 (چهارشنبه 19 شهریور 93)


 
صفحه 58 از 73 نخستنخست ... 8182838484950515253545556575859606162636465666768 ... آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 18:49 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.