سلام دوست عزیز
من فکر میکنم شما خیلی حساس شدی به این مسئله... در واقع الان متاسفانه وضع جامعه خوب نیست خب خیلی وقتا ما دخترها که بیرونیم حتی با پوشش کاملا مناسب مورد تعرض کلامی و ... افراد بیمار میشیم... پس سعی کنید حساسیت نشون ندین.. مورد دیگه اینکه چرا شما فکر میکنید دوستاتون یا اطرافیان به شما حسادت میکنند؟ فرمودین تو صحبتاتون که دوستای زیادی ندارین و .... شما چه رفتاری در مقابل حتی دوستای دخترتون دارین که این حسو به شما داشته باشن؟ احتمالا شما دختر جذابی هسین که جذب شما میشن اما حساسیت نشون ندین ...اگر جایی خرید میرین فقط در همون چارچوب خرید صحبت کنید و ....
مراقب خودتون باشید






علاقه مندی ها (Bookmarks)