ایشون حق دارن بقول معروف یا رومی روم یا زنگی زنگ
یا شما باید مهریه و شرایط عرف رو بپذیری یا اگر حق اضافه تر و یک ازدواج مدرن با شرایط مساوی می خواهی بی خیال مهریه بشی.
این یه کم نا عادلانه میشه هم خدا رو بخواهی هم خرما
تکلیف شم باید با خودت روشن شه
تشکرشده 167 در 57 پست
ایشون حق دارن بقول معروف یا رومی روم یا زنگی زنگ
یا شما باید مهریه و شرایط عرف رو بپذیری یا اگر حق اضافه تر و یک ازدواج مدرن با شرایط مساوی می خواهی بی خیال مهریه بشی.
این یه کم نا عادلانه میشه هم خدا رو بخواهی هم خرما
تکلیف شم باید با خودت روشن شه
anoosh (چهارشنبه 12 شهریور 93), khaleghezey (چهارشنبه 12 شهریور 93), فرهنگ 27 (جمعه 14 شهریور 93), واحد (پنجشنبه 13 شهریور 93), معاون کلانتر (چهارشنبه 12 شهریور 93), خیال تو (پنجشنبه 13 شهریور 93), دختر بیخیال (چهارشنبه 12 شهریور 93), رزا (چهارشنبه 12 شهریور 93), شیدا. (چهارشنبه 12 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)