سلام ممنونم شیدای عزیز از نظرتون ولی همسرم تو این مدت بعد از بدهی قبلی خودشو به همه و مخصوصا من ثابت کرد خیلی اعتبار داشت سر یکسال تمام بدهی قبلیشو صاف کرد اطرافیانش خیلی بهش حسادت میکنند ببخشید بیشترشون مثل مگس دور شیرینی هستند ولی به خودم ثابت کرده که جربزه داره ولی ساده لوحه و این ساده لوحیش به این روز انداختتش.واقعا داغون شدم ولی مگه میشه از تو زندگی مشترک پاتو کناربکشی مگه میشه من تو این موقعیت ولش کنم همش ازم کمک میخاد راهنمایی میخاد واقعا یه وقتایی میگم نکنه با این همه فشاری که روشه سکته کنه ضمانت که گفتم فقط همین سند رو داریم اگر وامی باشه فرد معتبری که وام بگیره هم داریم حتی کارای وامشم کردن همه مراحلش طی شد ولی چون سود بالایی داشت من نذاشتم بگیره مشکل الانمون حل میشد ولی باید بیشتر از دوبرابر پول رو پس میدادیم فقط میخام یه جوری کارش شروع بشه که اینقد فکروخیال نکنه و بتونه خودشو جمع و جور کنه امروز خواهرم میگفت چقد پیرشده میگفت شما خودتونو میکشید واقعا هم راست میگه شوهرم 33سالشه ولی تمام موهاش تو این چندماه سفید شدن خودمم که بخاطر فشارعصبی یا خونریزی و دردمعده دارم یا دست چپم دردمیکنه.خواه و ناخواه منم در تمام مسایل و مشکلات همسرم شریکم میگن زتدگی مشترک نمیشه که تو خوشی شریک هم باشیم و تو ناخوشی و غصه و مشکلات پامونو کنار بکشیم و بارش به دوش یک نفر باشه کمر آدم زیر این فشارا میشکنه.فقط یه راه حل میخام که به یه پول دسترسی پیدا کنیم تا کارشو شروع کنه فقط امید به خدا داریم و ابزار همین سند رو داریم اگر دوستان راهنمایی کنن ممنون میشم








علاقه مندی ها (Bookmarks)