با عرض سلام
بنظرم کسی که عاشق باشه کاری میکنه که زودتر به عشقش برسه نه اینکه تنهاش بذاره و برهبنظرم قل ازاینکه خواست اینکار رو بکنه بهش بگو حتما خودشو به یه روانپزشک معرفی کنه
![]()
تشکرشده 13 در 4 پست
با عرض سلام
بنظرم کسی که عاشق باشه کاری میکنه که زودتر به عشقش برسه نه اینکه تنهاش بذاره و برهبنظرم قل ازاینکه خواست اینکار رو بکنه بهش بگو حتما خودشو به یه روانپزشک معرفی کنه
![]()
واحد (شنبه 15 شهریور 93), دختر بیخیال (پنجشنبه 13 شهریور 93), شیدا. (دوشنبه 10 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)