من به عنوان کسی که در سن ازدواج هستم کاملا حق میدم که قضیه کار و سربازی شما رو مشکل تلقی کنن. احتمالا وقت خواستن تا ببینن خانواده شما توانایی حمایت از شما داره یا نه .
من به عنوان کسی که در سن ازدواج هستم کاملا حق میدم که قضیه کار و سربازی شما رو مشکل تلقی کنن. احتمالا وقت خواستن تا ببینن خانواده شما توانایی حمایت از شما داره یا نه .
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)