سلام.آیا دوست داشتنتون در این حد هست که اگر فردا فامیلی یا آشنایی بهتون تیکه انداخت یا چیزی گفت براتون مهم نباشه؟
ببینید همشون دست خود شماست.این شمایید که باید تصمیم بگیرین ولی خواهشا جوری تصمیم بگیرید که فردا پیشونی سفید باشید و بگید اینقدر دوسش دارم که حتی خدایی نکرده اگه فلج هم باشه من باهاشم.
موفق و سربند باشید








علاقه مندی ها (Bookmarks)