من نمیدونم واقعا الان باید چی کارکنی ؟
ولی بهت توصیه میکنم به خاستگارات فوری نگو چه اتفاقی افتاده !
همین که بفهمن باکره نیستی سعی میکنن ازت سوء استفاده کنن ،یادت باشه اینا مثل همون آقان و باهاش هیچ فرقی ندارنآب ندیدن (معلوم نیست ندیده باشن)وگرنه شناگرای قابلین .
به هیچ وجه تاکید میکنم به هیچ وجه خیلی راحت و زود به خاستگارتون نگینهمه آدما راز دار نیستن
پس رازتو فقط تو دلت نگه دار
حرف که از دهن در بیاد دیگه از راز بودنم خارج میشه
برات آرزوی موفقیت شادی و آرامش دارم
امیدوارم زودتر مشکلت حل شه![]()









علاقه مندی ها (Bookmarks)