قبلا اره میشد از این طریق معاف شد البته نه بخاطر شکستگی بخاطر پلاتین، ولی الان یکم سخت میگیرن و فک نکنم بشه
تشکرشده 104 در 37 پست
قبلا اره میشد از این طریق معاف شد البته نه بخاطر شکستگی بخاطر پلاتین، ولی الان یکم سخت میگیرن و فک نکنم بشه
ahooo1 (یکشنبه 09 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)