سلام عزیزم منم اشتباه تو رو کردم خیلی هم بعدش پشیمون شدم الان که توبه کردم و به زندگیم میرسم نمیدونید چقد خوشحالم میدونی وقتی با یه نفر دیگه رابطه برقرار میکنی شاید یه مدت از لحاظ روحی خوب باشی ولی بعد چند وقت عذاب وجدا خفت میکنه بنظرمن تا دیر نشده ول کن به زندگیت برس برا شوهرت بیشتر وقت بزار اون وقتایی و که برا مرد غریبه میزاری برا خود تو شوهرت بزار اون نزدیک نمیشه تو تلاش کن خودت و برا ش خوشگل کن براش غذاهای خوب پز بهش نزدیک شو گاهی بهش اس ام اس عاشقانه بده بهش اعتماد به نفس بده قول میدم خیلی زندگیت شادتره وقتی با شوهرت باشی تا مقابل اون برا منم دعا کن موفق باشی عزیزم.








علاقه مندی ها (Bookmarks)