ببخشید ولی به نظرم شما دنبال کنیزین تا همسر ، به نظر میاد شما تو یه خانواده مرد سالار (شدید)بزرگ شدین یه کمم حسودین !(با عرض معذرت )
اونوقت یعنی شما تو این 33 سال زندگیتون رابطه ****نداشتین ؟(چون دنبال یه زن گرمین خوب خودتونم باید گرم باشین !پس نمیتونستین تا این سن خودتونو کنترل کنین)
اگه نداشتین که حقتونه یه زن پاک داشته باشین اما اگه داشتین بدونین لیاقت یه زن پاک رو ندارین و باید یکی مثل خودتون باهاتون ازدواج کنه !
گواهی بکارتم واقعا یه توهینه شما میگین غیرت اما این شک و بد گمانی شما رو نشون میده نه غیرتتون رو .
معیارهای شمام مثل این میمونه که من بگم معیارهام اینان
((قد فلان
سن فلان
مادر مرده
بدون خواهر
دارای زن برادر زشت و اگه لال باشه که دیگه هیچی!
ماشین فلان
خونه تو فلان منطقه
دارای 32دندون ،حتما دندون عقلشو کشیده باشه که بعدا نخواد جراحی کنه (دردسر داره )
پدر پولدار و در حال فوت
قبل از ازدواج میبریم آزمایشگاه ازش چکاب کامل میگیریم واکسن هپاتیتم حتما باید بزنه
حق طلاق باید بده
حق مسکن بده
بعد ازدواجم با خانوادش رفت و امد نکنه
....))
به نظرتون اینا منطقیه ؟








علاقه مندی ها (Bookmarks)