سلام مهسا جان
مطمئن باش اشتباه نكردي. بين همكارهاي من چندين مورد مشابه بوده كه مرد يك قرون هم خرج نمي كرد كه من پول ندارم! وقتي درآمد تو بيشتر باشه اونم هم با تفاوت فاحش بعدها مشكل ساز ميشه مكر اينكه طرفت واقعاً از هر نظر عالي باشه كه اين مورد به چشم نياد. در ثاني كار شما و ساعت كاريتون نياز به درك متقابل داره ..به خاطر كار ، شما حداقل تا ساعت ٨ شب بيرون از خونه و مطب هستيد أيا همسرتون هم تا اين ساعت از روز رو كار خواهند كرد؟ اكه با همسرتون همكار باشيد نه به صرف درآمد از هر نظر شما را درك خواهند كرد.من توصيه مي كنم شما روي خاستگارهاي پزشك و دندانپزشكت فكر كن كه همسطح خودت باشن