سلام.بابت تصمیم درستت بهت آفرین می گم.
تنها کاری که باید بکنی اینه که با افکار و گذشتت کنار بیای.با افکارت مقابله نکن.بذار بیان تو ذهنت.واسشون یه جواب تو ذهنت پیدا کن و بهشون ایمان بیار. رفتنشو توجیح کن واسه خودت.
یه کاغذ بردار و دلیلایی که به خاطرش نباید ایشون تو زنذگی ات می موندو یادداشت کن تا متوجه بشی جدایی تو چنین حالتی چقدر خوب و ارزشمنده.
نگذار افکارت به سمت یک حرکت اشتباه هدایتت کنن.فقط دووم بیار و بذار زمان راحت تر بگذره.هرچی زمان بیشتر بگذره راحت تر کنار میای.
مطمئن باش راه درست رو انتخاب کردی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)