شررجان سلام
چقدربه شوهرت محبت میکنی؟
چقدرباهاش صمیمی هستی؟
ببین عزیزم بایدبفهمی که چطوربایدباهاش حرف بزنی...یعنی قلقش دستت بیاد...
وقتی میخوای بهش بگی وازش اجازه بگیری چطورمیگی؟لحنت چطوریه؟باترس این میگی که قبول نکنه یاخیلی خونسرد وآروم...
به نظرت شوهرت شکاکه؟
پیشنهادمیکنم تاپیکهای رفتارجراتمندانه روبخونی.توضیح داده چطورخواسته هات روبگی.








علاقه مندی ها (Bookmarks)