از اقای صمدی املی شنیدم که این ایه رو اینجوری توضیح دادن: دختر و پسر پاک رو به عقد هم در بیارید، همچنین دختر و پسر ناپاک رو.
یعنی اینطور نیست که این قانون طبیعت باشه که پاک با پاک مزدوج بشه. بلکه ما باید پاک رو با پاک به عقد هم دربیاریم و همچنین در مورد ناپاک.
ضمنا شما خودتون قبلا این موضوع رو تو یکی از پستهاتون توضیح داده بودین که من هم اون موقع تشکر زدم.
- - - Updated - - -
از طرفی نمیدونم چجوری تو نت پخش شده که «خدا آدم پاک رو به پاک میرسونه و ناپاک رو به ناپاک»
که این برداشت تو نت مرسوم شده.







پاسخ با نقل قول

علاقه مندی ها (Bookmarks)