به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

نمایش نتایج: از شماره 1 تا 10 , از مجموع 18

Hybrid View

  1. #1
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 27 فروردین 04 [ 10:58]
    تاریخ عضویت
    1392-9-12
    نوشته ها
    69
    امتیاز
    9,476
    سطح
    65
    Points: 9,476, Level: 65
    Level completed: 43%, Points required for next Level: 174
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Tagger First ClassVeteran5000 Experience Points
    تشکرها
    70

    تشکرشده 64 در 34 پست

    Rep Power
    0
    Array
    نگران نباش دوست من. دخترا خلاف پسرها اول محرم یا نامحرم بودنشان توی احساساتشان تاثیر چندانی نداره. و اینطور نیست که تا محرم شدن همه کاری بکنن!!
    تو باید فرصت خیلی زیادی به اون بدی. ظاهرا مشکلت حاد نیست چون تمام دخترا این برخورد ها رو دارن. و اصولا خودشونو مفعول میدونن.
    تو باید فوق العاده محبتت رو چه زبانی چه رفتاری نشون بدی. البته هر از چند گاهیم به اون تلنگری بزنی. مثلا بشین نزدیکش و اصلا دست بش نزن طوری که فکر کنه نادیده گرفته شده ببین نزدیکتر میشه یانه!!
    خب شما هم سنت تقریبا کمه و مشتاقی تا هر چه زودتر همه اتفاقا بیوفته اما عجله نکن. دخترها واسه ابراز احساساتشون به زمان و شرایط بیشتری نیاز دارن.
    نگران نباش و امیدوار به آینده ات زندگی با شادی رو با دختری که دوستش داره پایه ریزی کن.

  2. 6 کاربر از پست مفید رفتگر تشکرکرده اند .

    anisa (یکشنبه 30 شهریور 93), del (پنجشنبه 06 شهریور 93), mohammad6599 (دوشنبه 31 شهریور 93), roozbeh220 (یکشنبه 30 شهریور 93), پروانه 71 (پنجشنبه 06 شهریور 93), رزا (یکشنبه 30 شهریور 93)

  3. #2
    عضو عادی آغازکننده

    آخرین بازدید
    چهارشنبه 30 مهر 93 [ 17:08]
    تاریخ عضویت
    1393-6-05
    نوشته ها
    13
    امتیاز
    166
    سطح
    3
    Points: 166, Level: 3
    Level completed: 32%, Points required for next Level: 34
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    31 days registeredTagger Second Class100 Experience Points
    تشکرها
    0

    تشکرشده 16 در 12 پست

    Rep Power
    0
    Array
    ممنون از پاسختون،،،ولی مثلا این همه که من بهش محبت می کنم بهش میگم دلم برات تنگ شده (چون توی یه شهر نیستیم و گاهی دو سه هفته همدیگه رو نمی بینیم)اینقدر که میگم دوستت دارم،هیچ کدومش رو جواب نمی گیرم،فقط وقتی میگم دوستم نداری میگه حرفای الکی میزنی تفکرهای خودته،
    حتی یه بار نگفته بیا خونمون من خودم هستم که خودمو کوچیک میکنم و میرم،،،
    آخه منم دل دارم یعنی آرزو ندارم یه بار بهم زنگ بزنه یه بار بوسم کنه یه بار بگه دلم برات تنگ شده،مثلا بعد چند وقتکه همدیگه رو می بینمیم هیچ حرف خاصی نمی زنه میگم خب چیزی بگو میگه هیچی ندارم بگم،نمی گم دوستم نداره ولی فک میکنم اهمیتی هم براش ندارم


    خواهشا اگه کسی می تونه راهنماییم کنه تشکر!

  4. کاربر روبرو از پست مفید mohsen2400095 تشکرکرده است .

    roozbeh220 (یکشنبه 30 شهریور 93)


 

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

کلمات کلیدی این موضوع

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 10:04 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.