مهم اینه که همه ما و خود تو میدونیم داری کار درستو انجام میدی
عزیزم چون اینجا ذینفع نیستی ما راحت حرفت رو قبول میکنی اما با این پیگیری کسایی که بعدا بخوان حرفت رو قبول نکن میفمن که تو درست گفتی
مواظب خودت باش و بدون همه دوستات اینجا دارن واست دعا میکنن
خدا ستار العیوبه
ایشالله که ابروت هم حفظ میشه و حقت هم گرفته میشه
یه چیزو یادت باشه اون پسر هم در موقعیت بدی بوده یعنی تحریک شده و اگر این کار رو ادامه نمیداد شاید حتی میشد گفت یه غفلت بوده اما حالا که ادامه داده مستحق مجازاته و بدتر از اون خواهرشه که باید تاوان کاراش رو پس بده
به خدا توکل کن و سعی کن محکمتر از قبل بهش بچسبی
تو الان وسط طوفان زندگی هستی و دستگیره ای محکمتر از خدا نیست که نگهت داره
هوای خودتو داشته باش مام واست دعا میکنیم
![]()








علاقه مندی ها (Bookmarks)