اتفاقا من توی یک مقاله راجع به اینطور مردها خوانده ام. اینها مردهایی هستند که با دست پیش می کشند و با پا پس می زنند. خصوصیت اینها این است که اول به طرف زن می روند و حرف های محبت آمیز می زنند و دائما ابراز محبت می کنند. اما به محض اینکه زن حرف رابطه جدی و ازدواج را می زند پاپس می کشند و هزارتا بهانه ردیف می کنند. گاهی اوقات هم وقتی زن سرد شد و خواست به صورت دائم قطع رابطه کند یکدفعه کاملا عوض می شوند و دوباره شروع می کنند به ابراز محبت و خواهان ادامه رابطه می شوند . خلاصه کنم اینها جرات ندارند که مسئولیت یک زن را به صورت جدی و دائمی قبول کنند و به درد زندگی مشترک نمی خورند. اما در عوض در رابطه هایی که جدی نیست یا کوتاه مدت است بسیار خوب و جنتلمن ظاهر می شوند.
متاسفانه اصلاح پذیر هم نیستند و شخصیتشان اینگونه شکل گرفته است.








علاقه مندی ها (Bookmarks)