ووووووووووووووووای
زنده باد نازنین
فوق العاده عالی هست تبریک می گم برای شجاعتت
تو می تونی تا اینجا پیش امدی ادامش را هم می تونی
شک نکن
توکل کن به خدا اون کمکت می کنه
منتظر خبرهای خوبت هستیم عزیزم![]()
تشکرشده 492 در 107 پست
ووووووووووووووووای
زنده باد نازنین
فوق العاده عالی هست تبریک می گم برای شجاعتت
تو می تونی تا اینجا پیش امدی ادامش را هم می تونی
شک نکن
توکل کن به خدا اون کمکت می کنه
منتظر خبرهای خوبت هستیم عزیزم![]()
بیاموزیم بی قید و شرط عشق بورزیم،
بی قصد و قرض حرف بزنیم،
بی دلیل ببخشیم،
و از همه مهمتر
بی توقع به انسانها محبت کنیم
alireza313 (سه شنبه 04 شهریور 93), فرهنگ 27 (سه شنبه 04 شهریور 93), واحد (یکشنبه 09 شهریور 93)
در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)
علاقه مندی ها (Bookmarks)