به انجمن خوش آمدید

لینک پیشنهادی مدیران تالار همدردی:

 

"گلچین لینکهای خانواده، ازدواج و مهارتها(به روز شد)"

دانلود موسیقی و آرامش
دسترسی سریع به مطالب و مشاوران همـدردی در کانال ایتا

 

کانال مشاوره همدردی در ایتا

صفحه 5 از 13 نخستنخست 12345678910111213 آخرینآخرین
نمایش نتایج: از شماره 41 تا 50 , از مجموع 127
  1. #41
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    نه ميشه باورت كنم
    نه ميشه از تو رد بشم
    نه ميشه خوب من بشي
    نه ميشه با تو بد بشم
    نه دل دارم كه بشكني
    نه جون دارم فدات كنم
    نه پاي موندن مني
    نه ميتونم رهات كنم
    نه ميتونه تو خلوتش دلم صدا كنه تورو
    نه ميتونم بگم بمون نه ميتونم بگم برو
    كجا برم كه عطر تو نپيچه توي لحظه هام؟
    قصه مو از كجا بگم كه پانگيري تو صدام؟
    چه جوري از تو بگذرم تويي كه معني مني؟
    تويي كه از مني اگر تيشه به ريشه ميزني
    نه ساده اي نه خط خطي
    نه دشمني نه همنفس
    نه باتو جاي موندنه نه مونده راه پيش و پس
    نه ميتونه تو خلوتش دلم صدا كنه تورو
    نه ميتونم بگم بمون نه ميتونم بگم برو
    كجا برم كه عطر تو نپيچه توي لحظه هام؟
    قصه مو از كجا بگم كه پانگيري تو صدام؟
    نه ميشه باورت كنم
    نه ميشه از تو رد بشم
    نه ميشه خوب من بشي
    نه ميشه با تو بد بشم
    نه دل دارم كه بشكني
    نه جون دارم فدات كنم
    نه پاي موندن مني
    نه ميتونم رهات كنم
    نميشه با تو باشم و اسير دست غم نشم
    فقط ميخوام با خواستنت تا هستم از تو كم نشم ...

  2. #42
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    کسی به جات نیومده هنوزم
    نه هیچ وقت حتی واسه یه روزم
    ولی ای بی وفا کمی وفا کن
    تا کی چشامو به جاده بدوزم
    جای خالی تو شعله کشیده
    به قلبم که تو رو عمری ندیده
    چه احساس بدی دارم عزیزم
    گمونم دم آخرم رسیده
    خاطراتت اینجا کنارم
    هنوز یادگاریاتو دارم
    تو شاد باش از این که خوش باشی
    ولی من یه عمری ...

  3. #43
    عضو کوشا

    آخرین بازدید
    دوشنبه 24 مرداد 90 [ 22:24]
    تاریخ عضویت
    1387-6-10
    نوشته ها
    421
    امتیاز
    6,299
    سطح
    51
    Points: 6,299, Level: 51
    Level completed: 75%, Points required for next Level: 51
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    82

    تشکرشده 85 در 57 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    لحظه ی بودن و موندنم دیگه سر اومده
    فال من به نام تو ببین چقدر بد اومده
    می نویسم روی صفحه ی غریب زندگی
    من فراموشت نمی کنم عزیز به سادگی

    بیا سر مزار من آروم و آهسته عزیز
    طاقت گریه ندارم
    اشکی برای من نریز
    می خوام بگم دوست دارم
    حتی اگه جدا باشیم
    این همه فاصله کمه
    اگه به یاد هم باشیم

    وقتی خندیدی به رفتنم دلم از تو شکست
    بعد تو دیگه دلم دل به غریبه ها نبست
    تک تک خاطره هامون هر چی بود دیگه گذشت
    جای من کی تو قلب مهربون تو نشست
    بیا سر مزار من آروم و آهسته عزیز ...

    این آهنگو روز آخر توی ماشینم با هم گوش کردیم ، هیچ کس حرف نمی زد فقط من گریه می کردم . چقدر دلم برات تنگ شده ، حتی برای همون حرف نزدنات و بد اخلاقیات ...

  4. #44
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    سه شنبه 05 آبان 88 [ 16:52]
    تاریخ عضویت
    1387-7-19
    نوشته ها
    63
    امتیاز
    5,378
    سطح
    47
    Points: 5,378, Level: 47
    Level completed: 14%, Points required for next Level: 172
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    22

    تشکرشده 24 در 13 پست

    Rep Power
    0
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    چقدر غم انگيز بود ، اشكم و در آوردين ، /....

  5. #45
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    پارميس جان دركت ميكنم عزيزم .... ولي بد تر از اين چيزي كه تو گفتي اينه كه ببيني طرفت اون آدمي نيست كه قبلا بوده و اون آدم قبلي ديگه رفته و نيست !!!! اين بيشتر آتيش به جون آدم ميكشه چون كه ديگه هيچ موقع اميدي به بازگشتش نيست...
    من همه ي اون كساني رو كه عشقشون رهاشون كرده و رفته رو درك ميكنم
    اميدوارم كه همگيتون موفق باشين دوستان خوبم

  6. #46
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    lمریم عزيز سلام
    ببخشيد كه دير جوابت رو دادم عزيزم
    شما كار خوبي ميكني كه با كسي كه علاقه نداري رابطه اي نداري چون اگه رابطه داشتي و ميخواستي جدا بشي طفلك ديگه خيلي زجر ميكشيد .... حد اقل اينجوري راحت تر تحمل ميكنه !!!! دوست داشتن كه زوري نيست .... ولي اي كاش آدم ها حد اقل وانمود نميكردن كه طرفشون رو دوست دارن تا طرف وابستشون نشه !!!( منظورم به شما نبود مريم عزيز ... كلي گفتم )
    اميدوارم موفق باشي دوست من

  7. #47
    عضو همراه

    آخرین بازدید
    جمعه 09 مهر 89 [ 18:27]
    تاریخ عضویت
    1386-11-13
    نوشته ها
    952
    امتیاز
    20,283
    سطح
    89
    Points: 20,283, Level: 89
    Level completed: 87%, Points required for next Level: 67
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran10000 Experience Points
    تشکرها
    1,946

    تشکرشده 1,965 در 675 پست

    Rep Power
    114
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    من ندانم با که گویم شرح درد
    قصه ی رنگ پریده ، خون سرد ؟
    هر که با من همره و پیمانه شد
    عاقبت شیدا دل و دیوانه شد
    قصه ام عشاق را دلخون کند
    عاقبت ، خواننده را مجنون کند
    آتش عشق است و گیرد در کسی
    کاو ز سوز عشق ، می سوزد بسی
    قصه ای دارم من از یاران خویش
    قصه ای از بخت و از دوران خویش
    قصه ای دارم از این همراه خود
    همره خوش ظاهر بدخواه خود
    او مرا همراه بودی هر دمی
    سیرها می کردم اندر عالمی
    یک نگارستانم آمد در نظر
    اندرو هر گونه حس و زیب و فر
    هر نگاری را جمالی خاص بود
    یک صفت ، یک غمزه و یک رنگ سود
    هر یکی محنت زدا ،‌خاطر نواز
    شیوه ی جلوه گری را کرده ساز
    هر یکی با یک کرشمه ،‌یک هنر
    هوش بردی و شکیبایی ز سر
    هر نگاری را به دست اندر کمند
    می کشیدی هر که افتادی به بند
    بهر ایشان عالمی گرد آمده
    محو گشته ، عاشق و حیرت زده
    من که در این حلقه بودم بیقرار
    عاقبت کردم نگاری اختیار
    مهر او به سرشت با بنیاد من
    کودکی شد محو ، بگذشت آن ز من
    رفت از من طاقت و صبر و قرار
    باز می جستم همیشه وصل یار
    هر کجا بودم ، به هر جا می شدم
    بود آن همراه دیرین در پیم
    من نمی دانستم این همراه کیست
    قصدش از همراهی در کار چیست ؟
    بس که دیدم نیکی و یاری او
    کار سازی و مددکاری او
    گفتم : ای غافل بباید جست او
    هر که باشد دوستدار توست او
    شادی تو از مدد کاری اوست
    بازپرس از حال این دیرینه دوست
    گفتمش : ای نازنین یار نکو
    همرها ،‌تو چه کسی ؟ آخر بگو
    کیستی ؟ چه نام داری ؟ گفت : عشق
    گفت : چونی ؟ حال تو چون است ؟ من
    گفتمش : روی تو بزداید محن
    تو کجایی ؟ من خوشم ؟ گفتم : خوشی
    خوب صورت ، خوب سیرت ، دلکشی
    به به از کردار و رفتار خوشت
    به به از این جلوه های دلکشت
    بی تو یک لحظه نخواهم زندگی
    خیر بینی ، باش در پایندگی
    باز ای و ره نما ، در پیش رو
    که منم آماده و مفتون تو
    در ره افتاد و من از دنبال وی
    شاد می رفتم بدی نی ، بیم نی
    در پی او سیرها کردم بسی
    از همه دور و نمی دیدیم کسی
    چون که در من سوز او تاثیر کرد
    عالمی در نزد من تغییر کرد
    عشق ، کاول صورتی نیکوی داشت
    بس بدی ها عاقبت در خوی داشت
    روز درد و روز ناکامی رسید
    عشق خوش ظاهر مرا در غم کشید
    ناگهان دیدم خطا کردم ،‌خطا
    که بدو کردم ز خامی اقتدا

    آدم کم تجربه ظاهر پرست
    ز آفت و شر زمان هرگز نرست
    من ز خامی عشق را خوردم فریب
    که شدم از شادمانی بی نصیب
    در پشیمانی سر آمد روزگار
    یک شبی تنها بدم در کوهسار

    سر به زانوی تفکر برده پیش
    محو گشته در پریشانی خویش
    زار می نالیدم از خامی خود
    در نخستین درد و نکامی خود
    که : چرا بی تجربه ، بی معرفت
    بی تأمل ،‌بی خبر ،‌بی مشورت

    ***
    من که هیچ از خوی او نشناختم
    از چه آخر جانب او تاختم ؟
    دیدم از افسوس و ناله نیست سود

    درد را باید یکی چاره نمود !......

    راستش الان تو مرحله ای هستم که سعی می کنم همه چی رو فراموش کنم هر چند دلم میخواد سطرها در مورد عشقم (بهتره بگم کسی که به خاطر هوسش منو میخواست) صحبت کنم اما خیلی چیزها هرگز گفته نشه بهتره هر چند به عقیده خودم و یکی دو نفر که در جریان هستند دردناکترین حادثه عشقی (بلوف عشق) که اتفاق افتاده از آن منه ولی میگم خدا نصیب هیچ کس نکنه ............... هیچی اصلا ولش کن ، به خدا واگذارش میکنم ..........

  8. #48
    عضو عادی

    آخرین بازدید
    شنبه 25 مهر 88 [ 19:50]
    تاریخ عضویت
    1387-6-04
    نوشته ها
    110
    امتیاز
    4,960
    سطح
    45
    Points: 4,960, Level: 45
    Level completed: 5%, Points required for next Level: 190
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran1000 Experience Points
    تشکرها
    73

    تشکرشده 108 در 28 پست

    Rep Power
    29
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    یه چیزی میخواستم در مورد عشق بگم ........بی خیال شدم.

  9. #49
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    خیلی سخته
    خیلی سخته چیزی رو که تا دیشب بود یادگاری
    صبح بلند شی و ببینی که دیگه دوستش نداری
    خیلی سخته که نباشه هیچ جایی برای آشتی
    بی وفا شه اون کسی که جونه تو براش گذاشتی
    خیلی سخته
    خیلی سخته تو زمستون غم بشینه روی برفها
    می سوزونه گاهی قلبو طعم تلخه بعضی حرفها
    خیلی سخته که ببینی کسی عاشقیش دروغه
    چقدر از گریه اون شب چشم تو سرش شلوغه
    خیلی سخته اون کسی که گفت واسه چشات می میره
    بره و دیگه سراغی از تو و نگات نگیره
    خیلی سخته که ببینیش توي يك فصل طلايي
    کاش مجازات بدی داشت توی قانون بی وفایی
    خیلی سخته چیزی رو که تا دیشب بود یادگاری
    صبح بلند شی و ببینی که دیگه دوستش نداری
    خیلی سخته که نباشه هیچ جایی برای آشتی
    بی وفا شه اون کسی که جونه تو براش گذاشتی
    خیلی سخته چیزی رو که تا دیشب بود یادگاری
    صبح بلند شی و ببینی که دیگه دوستش نداری

  10. #50
    عضو کوشا آغازکننده

    آخرین بازدید
    سه شنبه 09 آبان 91 [ 18:30]
    تاریخ عضویت
    1387-5-30
    نوشته ها
    535
    امتیاز
    9,023
    سطح
    63
    Points: 9,023, Level: 63
    Level completed: 91%, Points required for next Level: 27
    Overall activity: 0%
    دستاوردها:
    Veteran5000 Experience Points
    تشکرها
    450

    تشکرشده 476 در 164 پست

    Rep Power
    71
    Array

    RE: عشق اول . عشق آخر ( اگه درد و دل داري بيا تو)

    خيلي سخته .... هنوز شاخه گلي كه بهم داده بود .... خشك شده و توي كشومه ..... هنوز وقتي كشو مو باز ميكنم بوي عطرش كه يه روزي روي كتابهام ريخته بود وجودمو پر ميكنه و اشك تو چشمام حلقه ميشه .... خيلي سخته وقتي نامه هاشو ميخونم ..... خيلي سخته وقتي عروسكهايي كه بهم هديه داده بود رو هر روز ميبينم .....خيلي سخته وقتي ياد گريه هاي دونفريمون ميوفتم......
    خدايا كمكم كن !!!!
    كاش ميشد صبح بلند شم و ببينم همه چيز درست شده !!!!!


 
صفحه 5 از 13 نخستنخست 12345678910111213 آخرینآخرین

اطلاعات موضوع

کاربرانی که در حال مشاهده این موضوع هستند

در حال حاضر 1 کاربر در حال مشاهده این موضوع است. (0 کاربران و 1 مهمان ها)

موضوعات مشابه

  1. تو ارتباط با دخترها تو اجتماع مشکلی ندارم، اما وقتی دختری رو دوست دارم برعکسه
    توسط amir800 در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 3
    آخرين نوشته: چهارشنبه 05 آبان 95, 22:01
  2. پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: یکشنبه 19 مهر 94, 23:08
  3. من خیلی نقص دارم هم تو رفتارم هم تو ظاهرم نمیتونم خودمو دوست داشته باشم
    توسط پونیو در انجمن روانشناسی عمومی و طرح مشکلات فردی
    پاسخ ها: 43
    آخرين نوشته: پنجشنبه 30 مرداد 93, 00:20
  4. تو انتخاب کمکم کنید تو تصمیم درست مرددم روحیم داغونه
    توسط mona_joon در انجمن طـــــــــــرح مشکلات ازدواج: ارتباط مراجعان-مشاوران
    پاسخ ها: 17
    آخرين نوشته: چهارشنبه 15 دی 89, 14:23
  5. لطف آن چه تو اندیشی، حکم آن چه تو فرمایی
    توسط مدیرهمدردی در انجمن موسیقی و آرامش، دانلود موسیقی و...
    پاسخ ها: 0
    آخرين نوشته: جمعه 02 فروردین 87, 04:37

علاقه مندی ها (Bookmarks)

علاقه مندی ها (Bookmarks)
Powered by vBulletin® Version 4.2.5
Copyright © 1405 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.
طراحی ، تبدبل ، پشتیبانی شده توسط انجمنهای تخصصی و آموزشی ویبولتین فارسی
تاریخ این انجمن توسط مصطفی نکویی شمسی شده است.
Forum Modifications By Marco Mamdouh
اکنون ساعت 14:02 برپایه ساعت جهانی (GMT - گرینویچ) +4 می باشد.