با سلام
اگه جایی زندگی میکنید که میگید یه ادم خوب پیدا نمیشه پس باید نقل مکان کنید تنها راهش همینه...میتونید در شبکه های اجتماعی هم شهری های خودتون رو پیدا کنید یا در چتروم ها فعالیت کنید.این ها یکسری فعالیت های مجازی هست که میتونه تا اندازه ای شمارو از نظر ارتباطات ارضا کنه








علاقه مندی ها (Bookmarks)