سلام.عزیزم.پدر شوهرم عالیه..تو این چند ماه که خونشون رفت و آمد دارم هم تو رفتاراش با مادر شوهرم هم با عروسا خیلی خوبه..
یکی از برادراش که خیلی رفتارش با خانومش خوبه.یکیشونم که اصلا خوب نیست.ولی برادر شوهر بزرگم حد تعادل داره..(خانواده پر جمعیتی هستن)
ولی در کل به جز پدر شوهرم نه زیاد با خانوماشون گرم نیستن تو جمع![]()







)

علاقه مندی ها (Bookmarks)