سحر عزیز
سلام
برای بچه دار شدن شاید سن 38 سالگی دیگر خیلی دیر باشد بهتر نیست با برنامه ریزی به تمام کارها و آرزوهایت برسی .
شما می تونی برای گرم تر شدن زندگی و بهتر شدن ارتباط با خانواده همسرتون بچه دار بشید چون اونها زمانی که ببینند نوه دار شدن محبتشون به شما و خانواده شما هم بیشتر می شه . اما بعد از یکی دوسال می تونید درستون رو ادامه بدید اون وقت هم بچه ای دارید و هم درستون رو ادامه دادید . قبل از مهم بودن مدرک یک زندگی سالم مهمتر . وجود یک بچه به زندگی شما و همسرتون هم گرمای بیشتری می ده و هم زندگی رو امیدوار تر می کنه .
امیدوارم موفق و سبز باشی .








علاقه مندی ها (Bookmarks)